شیخ ویسی: نفت تهران لیاقت حضور در لیگ را ندارد

دروازه‌بان استقلال خوزستان با اعلام اینکه حضورشان در لیگ برتر قطعی شده، بابت از دست دادن فرصت پیروزی مقابل پیکان گلایه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ ویسی در خصوص بازی مقابل پیکان گفت: ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و با توجه به اینکه حریف در دقایق پایانی 10 نفره شد می‌توانستیم. با این حال یک امتیاز این بازی هم غنیمت است و با توجه به نتایج دیگر بازی‌ها ماندن ‌مان قطعی شده و در دو بازی آینده تلاش خواهیم کرد خصوصا برابر طرفداران‌مان به پیروزی برسیم.

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم در ساختار دفاعی و ضدحملات خوب کار کردیم و از شرایط راضی هستیم و همانطور که گفتیم از یک امتیاز هم راضی هستیم.

وی در خصوص برخوردی که با صادق بارانی و اخراج این بازیکن داشت گفت: برخورد به آن شکل نبود اما پای او دقیقا تا صورت من آمد و روی حرکت خطرناکش کارت دوم را داد.

شیخ ویسی در خصوص مشکلات مالی تیم گفت: مشکلات از فصل گذشته بود و تا امروز از 10 درصد تا 35 درصد گرفتند. مسوولان گفتند حالا تیم را نگه دارد تا بعد! حالا خودتان اگر متوجه شدید که ما هم متوجه شدیم.

وی در واکنش به صحبت‌هایی در مورد اینکه خوزستان شایسته داشتن چهار تیم در لیگ نیست گفت: من بچه تهرانم و بازیکن نفت تهران بودم. من خودم فکر می کنم در تهران هم به جز استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان هیچ تیمی لیاقت حضور در لیگ برتر را ندارد.

شیخ ویسی در خصوص این ادعایش اینطور توضیح داد: این تیم نفت که شما می‌گویید بازیکنانی مثل امیری، پورعلی گنجی و ... را به فوتبال ایران داده اصلا آن تیم نیست. من سه سال نفت بودم و بازی کردم و بازیکنان خوبی تحویل فوتبال ایران دادیم که الان در تیم ملی هم هستند. حرف من این است که آنها دو هفته پیش مصاحبه می‌کنند که نفت نمی‌افتد و از سازمان لیگ تشکر می‌کنند و می‌گویند خوزستان حقش نیست چهار تیم داشته باشد. من دو سال در اهواز زندگی می‌کنم و بچه تهرانم اما حق خوزستان بیشتر از این‌هاست.

601

کد خبر: 931660

وب گردی

وب گردی