ادامه امدادرسانی به ۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی امدادگران هلال احمربه ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی در طول چند روز گذشته، از ادامه امدادرسانی در ۳ استان سمنان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بوریر احمد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، مرتضی سلیمی از ادامه امدادرسانی به مناطقی که درگیر سیل و آب‌گرفتگی هستند خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر از ۲۳ فروردین مشغول امدادرسانی به مناطقی که دچار سیل و آبگرفتگی شدند، هستند و تا ساعت ۶ امروز در ۳۷ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین در ۱۲ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و یزد امدادرسانی انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۱۶۳ امدادگر در این مدت امدادرسانی کرده‌اند، گفت: در حال حاضر امدادرسانی در مناطقی از استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویر احمد، همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته مجموعا به ۱۱۱۵ نفر امدادرسانی شده، اظهار کرد: در طول امدادرسانی ۱۹۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند و همچنین ۱۶ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شد. در شش واحد مسکونی نیز که بر اثر آبگرفتگی دچار مشکل شده بودند، عملیات تخلیه آب صورت گرفت.

سلیمی از توزیع برخی اقلام در میان آسیب‌دیدگان خبر داد و گفت: در این مدت ۶۶۰ تخته پتو، ۱۱۵ تخته موکت، ۶۳۰ کیلوگرم نایلون، ۱۹۵ شعله والور و فانوس، ۱۰۰ ست شست و شو، ۱۰۰۰ قوطی کنسروجات، ۱۳۰ کیلوگرم برنج و ۱۸۰ کیلوگرم قند و شکر در میان متاثران از سیل در استان های مختلف توزیع شد.

ایسنا

۷۰۶

کد خبر: 931733

وب گردی

وب گردی