وعده گرشاسبی به بازیکنان پرسپولیس: هر کسی پای میز مذاکره بیاید جریمه‌اش بخشیده می‌ش

سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم وعده داد هر بازیکنی برای تمدید قرارداد به پای میز مذاکره بیاید، جریمه‌هایش را خواهد بخشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز (شنبه) این تیم حاضر شد و با بازیکنان و مربیان این تیم دیدار کرد.

در این دیدار گرشاسبی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت: ما روز دوشنبه بازی بسیار حساسی با السد قطر داریم و برای ما پیروزی در این بازی بسیار مهم است، برای اینکه دل هواداران را شاد کنیم، باید این بازی را ببریم و از شما بازیکنان می‌خواهم بدون توجه به حاشیه‌ها تنها برای پیروزی به میدان بروید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت بازیکنان هم تصریح کرد: من می‌دانم که برخی از شما جریمه‌هایی از زمان‌های قبل شده‌اید که البته این جرائم ارتباطی با دوران مدیریت من ندارد، اما به شما وعده می‌دهم که هر بازیکنی که پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بیاید، جرائم‌اش را می‌بخشیم.

این صحبت‌های گرشاسبی با واکنش خوب بازیکنان روبرو شد و آنها بابت این تصمیم از سرپرست باشگاه پرسپولیس تشکر کردند.

همچنین برانکو ایوانکوویچ در صحبت‌هایی با تشکر از گرشاسبی گفت: امروز روز تعطیل و عید است و درحالی‌که شما می‌توانستید در خانه و در کنار خانواده خودتان بمانید، اما در این روز تعطیل به تمرین آمدید تا در کنار ما باشید. این کار شما نشان‌دهنده اهمیت به تیم ماست، از حضور شما در اینجا تشکر می‌کنم.

604

کد خبر: 931811

وب گردی

وب گردی