نامگذاری سال جدید توسط  مقام معظم رهبری می­ تواند موجب رونق تولید و اشتغال­زایی در جامعه گردد

بمناسبت فرا رسیدن سال جدید ریاست و تعدادی از کارکنان واحد زاهدشهر با حضرت حجه الاسلام والمسلمین عباسی امام جمعه محترم بخش شیبکوه(زاهدشهر) دیدار نمودند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد زاهدشهر؛ در این دیدار امام جمعه محترم ضمن تبریک سال جدید و تشکر از زحمات و تلاشهای دانشگاهیان واحد زاهدشهر در سالی که گذشت، با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفتند: این اقدام مقام معظم رهبری بسیار سنجیده و مهم است که می­ تواند موجب رونق تولید و اشتغال­زایی در جامعه گردد و این نامگذاری از چند جهت بسیار مهم تلقی می­گردد:

  1. زمینه سازی ارتقاء قدرت خلاقیت و ابتکار عمل در فرهنگ کار و تولید داخلی
  2. بومی سازی فرهنگ اشتغال و سخت­کوشی در جامعه
  3. برقراری ارتباط معنادار رشته­های تحصیلی در دانشگاه­ها با مراکز صنعتی و تولیدی داخل
  4. ایجاد انگیزه و رغبت تحقیق و پژوهش میان دانشجویان و پژوهشگران و محققین

حجه السلام و المسلمین عباسی در ادامه افزودند: در این راستا دولت باید بسترها و فرصت­های لازم را فراهم کند تا از ظرفیت­های دانشگاه در تحقق این شعار بهره برداری نهایی را ببرد. ایشان خاطرنشان کردند: دانشگاهیان می توانند در این امر مهم بسیار پیشقدم باشند. وی در پایان سال جدید را سالی پر از نشاط و موفقیت برای دانشگاهیان از خداوند متعال خواستار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر هم در این دیدار با تبریک سال نو و قدردانی از زحمات و همکاری خوب امام جمعه محترم با این واحد دانشگاهی، درباره وضعیت پیشرفت و تعالی اهداف آموزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی بحث و تبادل نظرکرد.

دکتر باده­یان با بیان اینکه با همدلی و همکاری می­توان بر مشکلات غلبه کرد، خواستار تعامل و همفکری بیشتری از سوی مسئولان شهرستان با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در شهر زاهدشهر شد.

ایشان در پایان افزودند: در راستای شعار امسال توسط مقام معظم رهبری همه کالاهای مورد نیاز این مجموعه دانشگاهی ایرانی تهیه می­گردد و امیدواریم با اهتمام ویژه همه مسئولان و مردم شاهد تحقق این امر مهم باشیم.

201

کد خبر: 931937

وب گردی

وب گردی