کریمی: کادرفنی سابق در حد و اندازه تیم ملی نبود/ با عسگری می توان به گذشته طلایی تکواندو بازگشت

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: متأسفانه در یک سال گذشته، کادرفنی در حد و اندازه تیم ملی تکواندو ایران نبود اما با آمدن فریبرز عسگری می توان به گذشته طلایی تکواندو بازگشت.

مرتضی کریمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره قهرمانی تکواندوکاران نوجوان ایران در مسابقات جهانی تونس اظهار داشت: خوشبختانه در کشورمان، جوانانی خوش‌فکر و نیرومند داریم و با توجه به استعدادهای پر شمار در ایران، می توان با یک برنامه ریزی خوب و مناسب و دادن فرصت به جوانان، به قهرمانی های بیشتری دست یافت. می توانیم با انجام استعدادیابی از پتانسیل فرزندان مان بهره ببریم تا پرچم ایران همیشه در میادین جهانی به اهتزاز دربیاید.

وی درباره تغییر و تحولات ایجاد شده روی نیمکت تیم ملی تکواندو گفت: دانش و تجربه یک سرمربی در تکواندو بسیار اهمیت دارد و هنر مربی، بازی گرفتن و حرفه ای کردن ورزشکار است. متأسفانه در یک سال گذشته، مربی در حد و اندازه تیم ملی تکواندو ایران نبود اما با آمدن فریبرز عسگری می توان به گذشته طلایی تکواندو بازگشت.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو تصریح کرد: ناراحت شدم که دختران نوجوان تکواندوی ما نتوانستند قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کنند و موفقیتی کسب نکردند. امیدوارم با ریشه یابی و برگزاری جلسات استعدادیابی، دختران ما بتوانند قهرمانی های جدیدی در سال های آینده کسب کنند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا بتوانیم دومین قهرمانی تکواندو ایران را در بازی های آسیایی جاکارتا کسب کنیم تا ویترین افتخارات مان تکمیل شود.

602

کد خبر: 931938

وب گردی

وب گردی