بلاتکلیفی خدمات مهندسی به دلیل اختلاف وزارت راه و وزارت کشور

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: به افرادی که از شهرداری تهران استعفا داده‌اند اعتراض می‌کنم و این استعفا به معنای عدم همراهی به شهروندان است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد سالاری در تذکرات پیش‌ از دستور پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: در مرحله انتخاب شهردار جدید هماهنگی بین مدیران شهرداری تهران مهم است و به افرادی که استعفا داده‌اند اعتراض می‌کنم این استعفا به معنی عدم همراهی با شهروندان تهرانی و ارائه خدمت بهتر به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه باید بیشتر از گذشته سرپرست را همراهی کنند،‌ گفت: به افرادی که استعفا دادند این اعتراض وارد است و باید با هماهنگی بیشتری اقدامات لازم انجام شود.

سالاری گفت: تذکر بعدی بنده درباره ارائه خدمات فنی و مهندسی و ساختمان است و درخواست می‌شود آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای بگذارند و این معضل را حل کنند.

وی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات مهندسی به دلیل اختلاف وزارت راه و وزارت کشور در بلاتکلیفی است و از رئیس شورا درخواست می‌کنیم معاونین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و همین طور کشور را دعوت کنند و این معضل حل شود.
فارس
706

کد خبر: 931944

وب گردی

وب گردی