گزارشی از آب گرفتگی معابر تاکنون دریافت نشده است

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش باران بهاری از شب گذشته گفت: تاکنون در هیچ نقطه ای از شهر تهران آب گرفتگی معابر گزارش نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر عطایی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی فصل بهار پیش بینی رگبارهای بهاری را داشتیم، گفت: به همین منظور تمامی نهرها، کانال ها و جوی های آب در برنامه زمان بندی شده، لایروبی شدند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: این در حالی است که از شب گذشته باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی تمامی نیروهای حوزه خدمات شهری در مناطق 22گانه در حال آماده باش کامل بودند و معابرسطح شهر نیز به صورت مرتب رصد می شد.

وی باتوجه به اینکه بارش باران امروز به صورت مستمر و آرام است، افزود: تاکنون در هیچ نقطه ای از شهر تهران گزارش آب گرفتگی معابر گزارش نشده است؛ چراکه معمولا شهر از بارندگی های مستمر آسیبی نمی بیند.

به گفته مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در بارندگی های شدید که در فاصله زمانی 10 تا 15 دقیقه و به صورت مستمر و رگباری است، شاهد آب گرفتگی های معابر خواهیم بود.

عطایی با اشاره به تداوم بارندگی و در صورت افزایش میزان بارش خاطرنشان کرد: کانال ها به صورت دائم کنترل شده و این در حالی است که در فصل های بهار و زمستان این معابر بیشتر رصد می شوند و جوی های کنار خیابان به صورت روزانه مورد پاکسازی قرار می گیرند.


فارس
706

کد خبر: 931964

وب گردی

وب گردی