مونسان: بعد از محیط‌زیست کمترین سهم را از دریافت بودجه و اعتبارات داریم

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عنوان کرد که این سازمان بعد از سازمان محیط‌زیست کمترین سهم از بودجه را دارد و خواستار اختصاص اعتبارات به این سازمان به صورت درآمدهزینه‌ای شد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در نشست امروز که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاونان این سازمان برگزار شد، مشکلات این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مونسان در این نشست با اشاره به مشکلات این سازمان در حوزه اعتبارات و بودجه عنوان کرد که سازمان میراث فرهنگی بعد از سازمان محیط‌زیست، کمترین سهم از بودجه و اعتبارات را دارد و اعتبارات و بودجه‌ای هم که دریافت می‌شود صرف امور جاری و پرداخت حقوق‌ها می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پیشنهاد کرد که بودجه این سازمان به صورت درآمدهزینه‌ای باشد و آن به این صورت است که درآمدهای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از محل گردشگری در اختیار خود این سازمان قرار گیرد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: مونسان گفت که کشور چین 120 میلیون گردشگر را به کشورهای مختلف می‌فرستد و تلاش ما بر این است که با انجام مذاکرات و پیگیری‌های لازم، 10 درصد از این میزان را به خود اختصاص دهیم.

منبع: فارس

305

کد خبر: 931978

وب گردی

وب گردی