اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ از اول اردیبهشت/۷۵ هزار خودرو برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کرده اند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران زمان اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، محسن پورسید آقایی در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: برای افزایش کرایه‌های تاکسی، تا زمانی که میزان کرایه‌ها به طور رسمی اعلام نشود، راننده‌ای اجازه افزایش کرایه را ندارد.

وی افزود: رقم مشخصی برای افزایش کرایه‌ها مطرح نیست. برای مسیر‌های مختلف بررسی‌هایی را کرده ایم و جداولی تعیین شده که بر اساس آن، افزایش کرایه انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص مشکلات ایجاد شده برای شهروندانی که خواهان دریافت طرح ترافیک سالیانه هستند اظهارکرد: گروه‌هایی که می‌خواهند مجوز کامل و سالیانه طرح را بگیرند و یک سال کامل در محدوده طرح تردد داشته باشند، بر اساس جدول قیمت گذاری یک رقم مشخص را باید در حساب شهروندی خود واریز کنند.

پورسیدآقایی افزود: درخواست شده این افراد یک میلیون تومان حساب خود را شارژ کنند تا با مشکل کسر حساب مواجه نشویم. این پول در حساب کاربری افراد است و اگر اضافه بیاید می‌توانند برداشت داشته باشند.

وی تاکید کرد: گروه‌هایی که نرخ ویژه دارند لازم نیست یک میلیون تومان را شارژ کنند و این گروه‌ها شامل خبرنگاران و جانبازان می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ تصریح کرد: از قبل از سال اعلام شده که طرح جدید از اول اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد. تذکرات مطرح شده در این زمینه به شهرداری مستند نیست و ما روز شنبه آینده اول اردیبهشت ماه شاهد اجرای طرح ترافیک جدید خواهیم بود.

پورسید آقایی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان دریافت طرح ترافیک اظهارکرد: تا شب گذشته، ۷۵ هزار خودرو برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کرده بودند.



706

کد خبر: 931982

وب گردی

وب گردی