فردا یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه آغاز می شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه موسوم به فاینکس ۲۰۱۸ فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علاوه بر ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا،‌ فرابورس، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه و شرکت های کارگزاری و تامین سرمایه و مشاوران سرمایه گذاری و دیگر شرکت های مرتبط با بازار سرمایه نیز در این رویداد حضور فعالی دارند. نظام بانکی نیز با بانک هایی همچون بانک ملی، ملت،‌صادرات،‌مسکن ، تجارت، پست بانک و ... در بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی کشور حاضر خواهد بود. صنعت بیمه نیز در یازدهمین نمایشگاه بورس،‌بانک و بیمه با20شرکت بیمه‌ای ازجمله بیمه ایران، دانا، البرز، آسیا و ... مشارکت فعالی دارد.


بر اساس این گزارش 392 شرکت و موسسه داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان،‌ ترکیه ، امارات، سویسس، سوئد، انگلیس و روسیه در فاینکس ۲۰۱۸ در ده سالن نمایشگاهی و در فضایی به وسعت 30 هزار متر مربع حضور دارند.


در حاشیه این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز نیز با مشارکت استارتاپ ها و فین تک های مالی برگزار می شود.


گفتنی است افتتاحیه یازدهین نمایشگاه بین المللی بورس،‌بانک و بیمه روز دوشنبه ۲۷ فرودین ماه ساعت ۱۰ با حضور مسئولان سازمان بورس، مسئولان بانکی و بیمه ای ، ‌نمایندگان مجلس و جمعی از وزرا و مقامات کشوری برگزار می شود، خبرگزاری ایسکانیوز یکی از حامیان رسانه ای این نمایشگاه است که تا ۳۰ فروردین ماه از ۹ صبح تا ۱۷ آغاز به کار خواهد کرد.

401

کد خبر: 932065

وب گردی

وب گردی