برانکو و کشتن حاشیه ها در نطفه/ بی بازیکنی بهتر از بازیکن سالاری!

رفتارهای این روزهای برانکو ایوانکوویچ با شاگردانش موجب تعجب خیلی ها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رفتارهای این روزهای برانکو ایوانکوویچ با شاگردانش موجب تعجب خیلی ها شده است. پروفسور سرخ پوشان این روزها حسابی به بازیکنانش سخت می گیرد و آن ها را تنبیه می کند تا جایی که برخی هواداران را نگران کرده است. هوادارانی که به بازیکنانی مثل مسلمان و احمدزاده و... ایمان دارند و پیروزی ها و موفقیت های تیمشان را در حضور آن ها می بینند.

از طرفی محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی این استرس ها را بیشتر کرده و ترس از بی بازیکن ماندن برای فصل جدید حتی پیشکسوتان این تیم را هم نگران کرده است. اما از اطرافیان برانکو خبر می رسد او برای جلوگیری از بازیکن سالاری برای سال آینده به بازیکنان فعلی سخت می گیرد تا حاشیه و تنش در فصل بعد به جود نیاید. پروفسور دست روی بازیکنانی می گذارد که هیچکس فکرش را هم نمی کند؛ از آقا مهندس گرفته تا پسر خودش!

سرمربی پرسپولیسی ها معتقد است؛ بازیکن سالاری بیشتر از نداشتن مهره به یک تیم ضربه میزند. همچنین او بارها ثابت کرده تیمش وابسته به بازیکن خاصی نیست؛ این مورد را در کنار گذاشتن مهره هایی مثل رامین رضاییان و جدایی طارمی شاهد بوده ایم.

601

کد خبر: 932070

وب گردی

وب گردی