عطایی :تیم ملی جوانان به دلیل شرایط خاص سنی، نیاز به نگاه ویژه دارد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: تمرکز تمرینات در مرحله نخست اردوی آماده سازی و انتخابی بر روی کارهای تکنیکی و گروهی است.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات گروه اول، نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان روز گذشته (شنبه) به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره این تمرینات گفت: نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم با حضور 40 بازیکن در دو گروه 20 نفره در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود. تمرینات گروه نخست روز گذشته به پایان رسید و تمرینات گروه دوم نیز از امروز (یکشنبه) شروع شده است.

بهروز عطایی با بیان اینکه تمرکز تمرینات بر روی کارهای تکنیکی و گروهی است، گفت: تلاش می کنیم تا پایان این مرحله از تمرینات با کسب اطلاعات از توانایی بازیکنان، تعداد بازیکنان حاضر در اردو را به 20 تا 25 نفر کاهش دهیم.

وی به تمرینات بدنسازی در اردوی نخست اشاره کرد و گفت: این تمرینات از مرحله دوم جدی تر می شود و در کنار تمرینات تاکتیکی، تکنیکی و کارهای گروهی، به صورت ویژه به بدنسازی توجه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره بازیکنان مشترک با تیم ملی بزرگسالان و زمان ملحق شدن آنان به اردوی آماده سازی این تیم گفت: تیم ملی والیبال جوانان محدویت سنی برای در اختیار داشتن بازیکن دارد و در روزهای آینده جلسه ای با رئیس فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی بزرگسالان برای این موضوع خواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته در روزهای آتی چند بازیکن مشترک به اردوی تیم ملی جوانان ملحق می شوند اما به دلیل شرایط سنی خاص، نیازمند نگاه ویژه به تیم ملی جوانان هستیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا، 30 تیر تا ششم مرداد‌ماه به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.

602

کد خبر: 932072

وب گردی

وب گردی