شاه علیدوست: برد مقابل استقلال قهرمانی را از سایپا گرفت/ یه یک مربی بزرگ مثل دایی نیاز داشتیم

کاپیتان سایپا جوانی این تیم را عامل نتایج ضعیف مقطعی از فصل دانست و افزود: هضم کردن پیروزی در برابر استقلال برای بازیکنان جوان سایپا کمی زمان برد و متاسفانه در این مدت امتیازات زیادی را از دست دادیم.

روزبه شاه علیدوست در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط این روزهای سایپا و اینکه اگر نتایج ضعیف مقطعی از فصل نبود شاید امروز برای قهرمانی با پرسپولیس رقابت می کردند گفت: این فصل تیم جوان و خوبی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه نتایج ضعیف ما در مقطعی از فصل باعث شد امتیازات مهمی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: دقیقا پس از اینکه موفق شدیم استقلال را شکست دهیم با توجه به اینکه تیم جوانی داشتیم هضم کردن آن برد کمی زمان برد و چند هفته ای را به همین دلیل از دست دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه خط دفاعی سایپا هم عملکرد چندان خوبی نداشته است هم خاطرنشان کرد: نمی توان به عملکرد خط دفاعی سایپا انتقاد کرد. در همان برهه زمانی که تیم دچار افت شدیدی شده بود در بحث دفاع تیمی نیز دچار مشکل شده بودیم؛ به طور کلی اعتقاد دارم در یک تیم همه باید در گلزنی کمک کنند و البته به صورت تیمی نیز دفاع کنند.

وی با اشاره به دو بازی حساس آینده سایپا گفت: از تمام بازیکنان می خواهم با تمرکز کامل این دو بازی را به پایان برسانند. بازی های حساسی را پیش رو داریم چراکه در نیم فصل نخست به زحمت پیکان را شکست دادیم و البته در برابر گسترش فولاد تبریز هم متحمل شکست سنگینی شدیم و فکر می کنم بازیکنان جوان ما باید با هوشیاری کامل خود را مهیای این دو بازی کنند.

شاه علیدوست در رابطه با علی دایی و تاثیرش بر روی تیم هم نشریح کرد: به شخصه با علی دایی به لیگ برتر آمدم و به خوبی او را می شناسم. از نظر فنی در حدی نیستم که در رابطه با او صحبت کنم که البته کارنامه دایی خود نشان دهنده همه چیز است اما از نظر شخیتی باید بگویم دایی به بهترین نحو ممکن حس برتری جویانه در بین بازیکنان جاری می کند و شخصیت بزرگ او انگیزه بزرگی را برای بازیکنان جوان تیم ما ایجاد کرده که در این فصل کمک شایانی به پیشرفت سایپا داشته است.

وی ادامه داد: فصل گذشته برای ماندن در لیگ برتر تا روز آخر تکلیف سایپا نامشخص بود اما امسال با آمدن مربی بزرگی مانند دایی شرایط کاملا متفاوت شده و همانگونه که اشاره کردید اگر آن غفلت چند هفته ای نبود امروز برای قهرمانی با پرسپولیس در رقابت بودیم.

606

کد خبر: 932077

وب گردی

وب گردی