کعبی: تمرین سپیدرود را تعطیل نکرده ام/ دوست دارم قراردادم را تمدید کنم/ فعلا به خداحافظی فکر نمی کنم

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت: دوست دارم فصل آینده هم در سپیدرود رشت  بمانم چون دو سال است که در این تیم حضور دارم.

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: درسته که شرایطمان سخت است اما با جان و دل برای سپیدرود بازی می کنیم و تعصبمان را به این تیم نشان دادیم.

وی از تمدید قراردادش با سپیدرودی ها تصریح کرد : دوست دارم فصل آینده هم در سپیدرود رشت بمانم چون دو سال است که در این تیم حضور دارم و مردم این تیم همیشه از من حمایت کرده اند و درست نیست به خاطر پول از این تیم جدا شوم.درست است که تنها حرفه ما فوتبال بوده و باید از این حرفه پول دربیاوریم اما هدفم تنها پول نیست.

کعبی با اشاره به اینکه آیا با مسوولان باشگاه سپیدرود به مشکل خورده است ادامه داد: هیچ مشکلی با باشگاه نداشتم و تاکنون به عنوان کاپیتان تیم تمرین را قطع نکرده ام و این کار از لحاظ حرفه ای اصلا درست نیست.

کاپیتان سپیدرود با توجه به اینکه به فوتبال خود ادامه خواهد داد یا نه اظهار داشت: همیشه تلاش کرده ام که سالم زندگی کنم و همانطور که می دانید در تمام بازی ها حضور 90 دقیقه ای داشته ام و تا هرزمان که مفید باشم به فوتبالم ادامه خواهم داد و فعلا که قصد خداحافظی ندارم.

وی از بازی پرسپولیس با السد گفت: پرسپولیس بازی خیلی سختی با السد دارد و باید این تیم را شکست دهد تا به عنوان تیم اول گروه به مخرحله بعد صعود کند.امیدوارم شاگردان برانکو موفق شوند در آزادی السد را از پیش رو بردارند.

600

کد خبر: 932078

وب گردی

وب گردی