استاندار دولت دهم: احمدی‌نژاد گرفتار توهم شده؛ بعید است از این باتلاق خارج شود

پیریایی گفت: احمدی‌نژاد به‌تدریج استحاله، و گرفتار توهم شدید شده و بعید می‌دانم بتواند از این باتلاق خارج شود.

به گزارش ایسکانیوز، کرم‌ رضا پیریایی استاندار همدان و قم در دولت دهم درباره اقدامات اخیر احمدی‌نژاد و ادعاهای وی و حامیانش، اظهار داشت: احمدی‌نژاد به‌تدریج استحاله، و گرفتار توهم شدید شده است. او در حال حاضر هیچ ربطی با الگوهایی که مطرح می‌کند، ندارد.

وی افزود: امام حفظ جمهوری اسلامی را «اوجب واجبات» اعلام فرمودند اما احمدی‌نژاد حفظ بقایی و مشایی را از حفظ نظام بالاتر می‌داند. رفتار سیاسی امروز احمدی‌نژاد حتی از رفتار مجرمانه مشایی و بقایی بدتر و مجرمانه‌تر است و به‌قول شاعر "هرکه بی‌باکی کند در راه دوست، رهزن مردان شده نامرد اوست".

معاون هماهنگی معاونت امور حقوقی و مجلس رئیس دولت نهم با تأکید بر اینکه رفتار امروز احمدی‌نژاد بی‌تقوایی است، گفت: از دولتمردان کابینه نهم و دهم جز امثال مشایی و بقایی که به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسند، بقیه دولتمردان در رده‌های مختلف مثل همین 43 نفر که نامه اخیر را منتشر کردند، مخالف رفتار و مواضع سیاسی احمدی‌نژاد هستند.

پیریایی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد قدر حمایت‌های جریان انقلابی از دولتش را نفهمید، گمان کرده نه‌تنها کمکی از جریان‌های انقلابی و ولایی نگرفته بلکه دست اشخاص و افراد طرفدار نظام را گرفته است در حالی که اینها توهم صددرصد است. من نمی‌دانم چه‌چیز او را به‌سمت خواسته‌های عجیب و غریب سوق می‌دهد مثل برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و مجلس. چیزهایی که او امروز مطرح می‌کند 180 درجه با مواضع گذشته وی تفاوت دارد و سندهای این تفاوت زاویه موجود است.

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور با ابراز اینکه "بنده مواردی را سراغ دارم که الآن لزومی ندارد بیش از این ورود کنم"، گفت: ای‌کاش آقای احمدی‌نژاد متوجه می‌شد و از این مسیر غلط برمی‌گشت و بار اشکال و اشتباه خود را کمتر می‌کرد اما بعید می‌دانم بتواند از این باتلاق خارج شود. او ادعاهای عجیب و غریبی دارد.

منبع:تسنیم

301

کد خبر: 932106

وب گردی

وب گردی