شکوری: پرسپولیسی ها بی انگیزه شده بودند/ به خاطر سایپا فعلا از شکایت منصرف شده ام

مدافع سابق پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس از هفت هفته قبل مسجل شده بود و همین امر باعث شده بود تا بازیکنان دچار بی انگیزگی بشوند  و نتایج مطلوبی در لیگ برتر کسب نکنند.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: باتوجه به صحبتی که با مسوولان باشگاه داشتم قرارشده طلبم را بگیرم واقعیت امر قصد داشتم از این تیم شکایت کنم تا به پولم برسم اما به خاطر اینکه چند سال عضو این باشگاه بوده ام فعلا دست نگه داشتم و قول داده اند طلبم را که 3 سال گذشته پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: تیم سایپا را مثل تیم خودم می دانم و با این حال خداراشکر می کنم که این تیم توانسته با استفاده از مهره های جوان خود در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند و امیدوارم شاگردان دایی موفق شوند تا سهمیه آسیایی کسب کنند.

شکوری اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس از هفت هفته قبل مسجل شده بود و همین امر باعث شده بود تا بازیکنان دچار بی انگیزگی بشوند و نتایج مطلوبی در لیگ برتر کسب نکنند.

مدافع سابق پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس بازی خیلی سختی مقابل السد دارد دو بازیکنان باید قهرمانی در لیگ برتر را فراموش کنند تا تمرکز بالایی برای حضور در زمین مقابل این تیم داشته باشند.فکر می کنم شاگردان برانکو این بازی را با برد پشت سربگذارند.

600

کد خبر: 932159

وب گردی

وب گردی