وضع سرخ ها از پایه ویرانه است/سرخ ها کلا روی هوا

با توجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات، مسوولان این باشگاه هنوز فکری برای تمدید قرارداد ها نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بازگشت عجیب مهدی طارمی به پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با ریزه اسپور، در نهایت محرومیت 4 ماهه این بازیکن و جریمه 800 هزار دلاری برای او به همراه داشت. ضمن اینکه پرسپولیس نیز از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات محروم شدند.

پرسپولیسی ها در ابتدا تلاش کردند تا با ارائه مدارکی ساختگی، نشان بدهند که قراردادشان با طارمی، قبل از رفتن او به ریزه اسپور امضا شده اما دادگاه حکمیت ورزشی این مدارک را نپذیرفت و محرومیت پرسپولیس پا بر جا ماند. سرخابی های پایتخت موفق شدند 2 قهرمانی در لیگ برتر کسب کنند و حضور قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند که این محرومیت می تواند مهر تاییدی باشد برای افت چشمگیر آن ها.

همه ی نگاه ها تنها به تیم بزرگسالان پرسپولیس است؛ اما سرخ پوشان پایه هم از این اتفاق متضرر هستند این موضوع حسابی می تواند به بزرگسالان هم ضربه بزند. نکته قابل توجه بلاتکلیفی تیم های پایه است؛ با وجود محرومیت و مشکلاتی که پرسپولیس برای فصل جدید دارد هنوز تیم های پایه سرمربی ندارند! حتی مذاکراتی هم با بازیکنان برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است و این می تواند اوضاع را بدتر کند. بعد از پیگیری های خبرنگار ایسکانیوز مسوولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند طی چندروز آینده تکلیف این تیم ها مشخص خواهد کرد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با ایسکانیوز، در رابطه با انتخابش به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز این اتفاق به صورت قطعی نیفتاده است و باید در این زمینه جلسه ای داشته باشیم و پس از آن تصمیم بگیریم. با توجه به اینکه تیم های نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس هم نمی توانند بازیکن جدید جذب کنند ابتدا باید ببینم باشگاه چه سیاستی در قبال تیم های پایه خود دارد و پس از آن در این زمینه تصمیم گیری خواهم کرد.

601

کد خبر: 932161

وب گردی

وب گردی