تامین پیک تابستان 97، مهمترین اقدام عملیاتی توزیع نیروی برق تهران بزرگ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در نشست شورای معاونین، مهم‌ترین اقدام عملیاتی این شرکت را در شش ماهه نخست سال، تامین و مدیریت پیک تابستان 97 بر شمرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ اولین نشست شورای معاونین در سال 97، سه‌شنبه بیست و یکم فروردین ماه، با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت برگزار شد؛ در این نشست، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ضمن تشکر از فعالیت‌های همکاران در سال 96 و تبریک به‌مناسبت سال نو، تلاش و پیگیری برنامه‌های طرح ریزی شده برای سال جدید، بخصوص پیک تابستان 97 را مورد تاکید قرار داد.

حسین صبوری خدمت شایسته به مشترکین و شهروندان تهرانی را افتخاری دانست که نصیب همکاران این شرکت شده است و افزود: کارکنان این شرکت باتلاش فراوان به‌منظور برقراری تأمین برق پایدار و مطمئن در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند.

او برنامه ریزی‌های مستمر به منظور اجرای فعالیت‌های مدیریت مصرف در راستای کاهش پیک بار و گذر از پیک تابستان پیش رو، کاهش زمان واگذاری انشعاب برق به مشترکین، توجه ویژه به مسائل سلامت اداری و همچنین ارتقای نظارت بر قراردادها و فعالیت‌های پیمانکاران را ضروری خواند و مدیریت تقاضا و مدیریت مصرف برق را از مهمترین برنامه‌های راهبردی این شرکت دانست.

اوبا تاکید بر اجرای دقیق قوانین و مقررات و توجه به سلسله مراتب سازمانی، اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع، هدایت راهبردی امکانات موجود به سمت پروژه‌های اولویت دار، مورد انتظار است.

صبوری با اشاره به انتظارات مردم گفت: پاسخگویی به نیازهای روز متقاضیان و مشترکین به لحاظ وجود و توسعه طرح جامع خدمات غیرحضوری در سطح شهر تهران و ارتقای سطح کیفی خدمات، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل، تاکید بر رعایت قانون و چارچوب‌های ابلاغی، تعهد پذیری، ارتباط مؤثر با سازمانه های بالادستی و پاسخگویی به ذی‌نفعان را از وظایف اجرایی کارکنان دانست و تاکید کرد مسئولین این شرکت باید در این موارد به طور کامل پاسخگو باشند.

402

کد خبر: 932168

وب گردی

وب گردی