بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی از سامانه مالیات بر ارزش افزوده

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس فردا دوشنبه از سامانه مالیات بر ارزش افزوده در سازمان امور مالیاتی بازدید می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامیدر تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون و ارائه گزارش رئیس کمیسیون درباره برگزاری جلسات برخی اعضای کمیسیون در مشهد برگزار شد.

وی افزود: گزارش ارائه‌شده در رابطه با جزئیات جلسات اعضای کمیسیون اقتصادی در مشهد بود که طی این جلسات، قرار بود در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده به صورت مفصل و البته جزئی پرداخته شود و بر این اساس مواردی از لایحه که دچار ابهام شده بود، برطرف شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه به بررسی بندهای مراعا مانده لایحه مذکور پرداختیم و ضمن آن بند 1 تا 6 لایحه به صورت استمزاجی به تصویب رسید.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده در جلسه، بند 7 تا 10 لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز که درباره سامانه مربوط به مالیات بر ارزش افزوده بود، مراعا ماند.

وی همچنین از بازدید کارگروه مالیاتی کمیسیون از سامانه مالیات بر ارزش افزوده در امور مالیاتی خبر داد و گفت: قرار است فردا اعضای کمیسیون از این بخش بازدید کرد و ضمن آن کارگروه مالیاتی هم جلسات ویژه‌ای برای بررسی‌های نهایی برگزار کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات مصوبات مذبور خاطرنشان کرد: بندهای مصوب‌شده در جلسه امروز در خصوص تعریف خدمات بانکی و اعتباری، تعریف خدمات صرافی، خدمات واسپاری و همچنین عرضه کالاها و خدمات در ایران و نهایتاً تعریف واژه‌های واردات و صادرات بود که مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

منبع: فارس

305

کد خبر: 932202

وب گردی

وب گردی