همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه در کنترل تصادفات  ضروری است

معاون اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: رفع نقاط حادثه خیز به عنوان یکی از سیاست‌های مهم و اساسی در اداره پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز،معاون اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارگروه پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در سال جاری تشکیل می‌شود.

عبدالرضا علیمحمدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان از تشکیل کارگروه پیشگیری از تصادفات در سال جاری خبر داد.
وی اظهار کرد: تعداد زیاد تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن از مسائل مهمی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام قضایی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز به عنوان یکی از سیاست‌های مهم و اساسی در اداره پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است.

علیمحمدی بیان کرد: به منظور رفع نقاط پرتصادف، شرکت در جلسات کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور استاندار و مطرح کردن برنامه و تلاش جهت گرفتن مصوباتی در زمینه اجرایی شدن گام‌های برنامه ضروری است.

وی افزود: در سال ۹۶ کارگروه پیشگیری از تصادفات در مرکز استان ۴ جلسه، شهرستان سامان ۱ جلسه، شهرستان کیار یک جلسه و شهرستان بن ، یک جلسه تشکیل گردید که مصوبات لازم جهت کاهش تعداد نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های برون شهری و مناطق پرتصادف درون شهری در دستور کار قرار گرفت.

علیمحمدی ضمن تاکید بر اهمیت این موضوع گفت: پیشگیری از تصادفات به طور جدی در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قرار دارد و در سال جاری کارگروه پیشگیری از تصادفات به طور منظم و جدی ادامه خواهد یافت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان بر ضرورت همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای اجرای طرح فرهنگی پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در استان تاکید و انجام اقدامات لازم جهت تحقق این مهم را خواستار شد.

میزان

705

کد خبر: 932253

وب گردی

وب گردی