انجمن های اسلامی بزرگترین شبکه از لحاظ اثربخشی است

معاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین همایش راه روشن گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان بزرگترین شبکه دانش آموزی از لحاظ اثر بخشی و یکی از مهمترین شبکه دانش آموزی در نظام تعلیم و تربیت است که نقش مهمی را در این بین ایفا می کند.

به گزارش ایسکانیوز ، روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین نشست راه روشن و در جمع مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به نقش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اثرگذاری و تاثیر بخشی در دانش آموزان گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان بزرگترین شبکه دانش آموزی از لحاظ اثر بخشی و یکی از مهمترین شبکه دانش آموزی در نظام تعلیم و تربیت است که نقش مهمی را در این بیتن ایفا می کند.

دکتر کاظمی گفت: این تشکیلات بک تشکیلات دانش آموز نهاد است و این بسیار حائز اهمیت است یعنی اغلب فعالیت ها و برنامه ریزی ها توسط دانش آموزان انجام می شود.

وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تنها نهادی است که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شود و این موهبتی است که نصیب اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شده است و چشم امید مقام معظم رهبری به این تشکل بیش از سایز تشکل ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان انجمن های اسلامی با نشاط، شجاع، ولایتمدار ،تکلیف پذیر هستند و با اخلاص برنامه ها و فعالیت های خود را دنبال می کنند.

دکتر کاظمی در ادامه گفت: توسعه کمی و کیفی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بسیار مهم است و دامنه اثر بخشی اتحادیه نیاز به توسعه کمی دارد حتی به نظر می رسد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می تواند در دوره ابتدایی و پایه ششم و هفتم ورود پیدا کند و در این راستا اثر بخش و تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به دو نقش مهم در فعالیت های تربیتی گفت: خودسازی و دگر سازی دو ماموریت مهمی است که باید مدنظر همه قرار گیرد زیرا تا برنامه ای برای خود نداشته باشیم نمی توانیم دیگران را در مسیر تعلیم و تربیت قرار دهیم.

معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: روحیه بسیار خوب ، با نشاط و انقلابی دانش آموزان انجمن های اسلامی باید به سایر تشکل ها و دانش آموزان انتتقال یابد و اتحادیه باید با مدرسه محوری و اجرای برنامه ها و فعالیت های خود در مدرسه این ارزش ها را در مدارس احیا کنند اگر برنامه ها را در کف مدارس انجام دهند شعاع اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.
706

کد خبر: 932312

وب گردی

وب گردی