عطایی: هدف‌مان قهرمانی در آسیاست/ با کولاکوویچ جلسه می‌گذاریم

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: هدف ما حضور در فینال و قهرمانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیاست تا جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز به دست آوریم.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت تیم والیبال جوانان ایران اظهار داشت: اولین اردوهای تیم والیبال جوانان از 15 اسفند با 250 ورزشکار شروع شد که از این تعداد به 2 گروه 20 نفره رسیدیم. از روز 20 فروردین، مرحله دوم اردوها در گروه 20 نفره آغاز شده و ادامه دارد. هدف ما ایجاد تیمی قوی، یکدست و متحد 25 نفره است.

وی ادامه داد: این تمرینات از مرحله دوم جدی تر می شود و در کنار تمرینات تاکتیکی، تکنیکی و کارهای گروهی، به صورت ویژه به بدنسازی توجه خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره وجود بازیکنان مشترک با تیم ملی و زمان ملحق شدن آنها به اردوی آماده سازی گفت: تیم والیبال جوانان محدویت سنی برای در اختیار داشتن بازیکن دارد. در روزهای آینده جلسه ای با رئیس فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی) برای این موضوع خواهیم داشت تا مسئله را حل کنیم.

عطایی خاطرنشان کرد: البته در روزهای آتی چند بازیکن مشترک به اردوی تیم جوانان ملحق می شوند اما به دلیل شرایط سنی خاص، نیازمند نگاه ویژه به تیم جوانان هستیم. ما 7 بازیکن مشترک با تیم ملی داریم و البته به دنبال تعامل با تیم بزرگسالان هستیم.

وی در پایان گفت: هدف ما حضور در فینال و قهرمانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیاست تا جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز به دست آوریم. امیدوارم با دعای خیر مردم برای کشورمان افتخار افرینی کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا، 30 تیر تا ششم مرداد‌ماه به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.

604

کد خبر: 932332

وب گردی

وب گردی