کمک به تولید داخلی رشد اقتصادی و اشتغال را به همراه خواهد داشت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با تأکید بر نقش شعار سال در اشتغال‌زایی جوانان، حمایت از تولید کالای داخلی را اولویت این واحد دانشگاهی در سال 97 عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد لنجان، سید حمیدرضا صادقیان با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی است که به عنوان اولویت اصلی واحد لنجان در سال 97 دنبال می‌شود، گفت: این شعار در صورت ایجاد بسترهای اقتصادی، اجتماعی و تولیدی، اقتصاد نسل‌های بعدی را تقویت و تأمین می‌کند.

صادقیان کالای ایرانی را نماد اقتدار اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: ایران در بخش‌های مختلف اقتصاد، صنعت، کشاورزی و سایر زمینه‌ها دارای پتانسیل و استعدادهای بسیاری است و کالای ایرانی اساس اقتدار و ظرفیت‌های غنی اقتصادی در کشور است. لذا کمک به تولید داخلی، رشد اقتصادی و اشتغال را به همراه خواهد داشت.

سرپرست واحد لنجان، نهادینه شدن حرکت‌های جهادی را مهم‌ترین اصل در افزایش تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و افزود: متاسفانه سطح بهره‌وری در کشور ما بسیار پایین بوده و این مربوط به الگوی رفتاری برخاسته از فرهنگ عمومی در جامعه است. لذا ضروری است با کار و تلاش، در سطوح مختلف به صورت عملی و نه شعاری حرکت‌های جهادی را فرهنگ‌سازی کرده و به عنوان یک ارزش و فرهنگ ملی، حمایت از کالای ایرانی نهادینه شود.

سرپرست واحد لنجان خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی، از مبادی و اصول اساسی اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه هر قدر «حمایت از کالای ایرانی» در جامعه بیشتر تقویت شود به همان نسبت تولید و اشتغال توسعه پیدا می‌کند.

دکتر صادقیان تاکید کرد: بدون تردید، آینده اقتصاد ایران با مشارکت آگاهانه و حمایت‌های فراگیر مردم از تولیدات داخلی و کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان، کاملاً روشن و امید‌بخش است.

201

کد خبر: 932353

وب گردی

وب گردی