کاش چند مهدوی کیا هم در فدراسیون فوتبال وجود داشت!

حواشی پیراهن های تیم ملی در جام جهانی تمامی ندارد و هر روز وارد فاز تازه ای می شود و پس از مشخص شدن طرح پیراهن های تیم ملی فوتبال مهدی مهدوی کیا در پستی از ملاقاتش با سران دو شرکت تامین پوشاک معتبر و اخذ تخفیف 60درصدی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ماجرای پیراهن های تیم ملی برای جام جهانی با حواشی فراوانی روبرو بوده است؛ در وهله اول نوع قراردادی که مابین فدراسیون و آدیداس بسته شد محل بحث منتقدان بود، چراکه تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود حضور در جام جهانی به جای اینکه مبلغی را هم از این شرکت دریافت کند باید به این شرکت برای تامین البسه تیم ملی مبلغی را نیز پرداخت می کرد!

از طرفی دوستان فدراسیون نشین پیش از این اعلام کرده بودند طراحی پیراهن تیم ملی بسیار پیچیده خواهد بود تا امکان کپی کردن از طرح آن برای کسی مقدور نباشد اما این اتفاق هم نیفتاد و پیراهن تیم ملی را می توان ساده ترین پیراهن موجود در جام جهانی دانست که البته اساتید علت این طراحی ساده را هم نبود زمان کافی عنوان کردند! درضمن طرح یوز ایرانی که در چند سال گذشته به یک نماد بر روی پیراهن های تیم ملی تبدیل شده است نیز از روی این پیراهن حذف شده است.

نکته جالب اینجاست که مهدی مهدوی کیا کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در صفحه شخصی خود عنوان کرد برای البسه فصل آینده آکادمی کیا با نماینگان شرکت نایک و آدیداس صحبت کرده است و آنها حاضر شده اند البسه آکادمی کیا را با تخفیف 60% ارائه دهند.

بحث قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس به قدری نکات مبهم دارد که نمی دانیم به کدام نکته آن اشاره کنیم. اما شنیده حاکی از آن است که لباس های تیم ملی درواقع اجناس درون انبار آدیداس محسوب می شود که این شرکت معمولا آنها را با تخفیف های ویژه و البته به زحمت به فروش می رساند اما اینبار شانس به آنها رو کرده و لباس های درون انبارشان را به یکی از تیم های حال حاضر در جام جهانی فروخته اند و چه اتفاقی برای مسوولان این شرکت مشهور جذاب تر از این می تواند باشد.

در نهایت اما یا مهدوی کیا فرد باهوش و به اصطلاح آشنا به قوائد تجارت است که موفق شده برای تیم های رده پایه خود از بزرگ ترین برند پوشاک دنیا البسه مورد نیاز خود را با تخفیف 60% تامین کند، یا اینکه دوستان فدراسیون نشین بیش از اندازه سرسری وارد مذاکره با سران شرکت آدیداس شده اند که با وجود حضور در بزرگ ترین آوردگاه فوتبال جهان هم این شرکت حتی به قول دوستان حاضر نشد به وعده های روز نخست مبنی بر ارائه یک میلیون دلار البسه مجانی به تیم ملی کشورمان عمل کند.

606

کد خبر: 932373

وب گردی

وب گردی