برنامه دبیرخانه هیات موسس در سال 97 با تمرکز بر نظارت موثر و تعاملی ساماندهی شده است

دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دکتر ولایتی اندیشمند فرهیخته ای است که با حضور در غوطه شرقی سوریه بار دیگر تعهد عملی به مبانی انقلاب اسلامی را نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،نشست صمیمانه دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با دبیرکل هیأت مؤسس، مدیران و اعضای دبیرخانه برگزار شد.

دکتر علی محمد نوریان دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که در دبیرخانه هیات موسس تحت هدایت و مدیریت دکتر ولایتی هستیم، گفت: دکتر ولایتی یار وفادار امام(ره) و رهبری و فردی مومن، انقلابی و دانشگاهی است. در روزهای سخت پس از پیروزی انقلاب، مسئولیت سنگین وزارت امورخارجه در اختیار ایشان بود.

وی خاطرنشان کرد: دکتر ولایتی اندیشمند فرهیخته ای است که با حضور در غوطه شرقی سوریه بار دیگر تعهد عملی به مبانی انقلاب اسلامی را نشان داد. ایشان همواره خود را در مسیر خطر قرار می دهد.

دکتر نوریان افزود: علیرغم خطرات بی شمار، دکتر ولایتی با آرامش، صلابت و بدون نگرانی و ترس از جنگ، در حلب و غوطه شرقی حضور پیدا کرد. خداوند این دانشمند بسیجی و دلاور را با عزت و اقتدار در پناه خود حفظ کند.

دکتر نوریان با بیان اینکه دبیرخانه هیات موسس، از مصادیق کلام معصوم «حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوا» است، گفت: ارزیابی و بازرسی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی از روش های پایش، نظارت، ارزیابی، ارزشیابی و اعتباربخشی صورت می گیرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96، گفت: گزارش های مربوط به کارگروه های تخصصی 9گانه و کمیته های کاری و هیات های عالی نظارت مناطق 12گانه، گزارش های مربوط به بازدیدهای میدانی و تخصصی واحدهای دانشگاهی، گزارش های مربوط به ساماندهی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی برای نظارت، ارزیابی و بازرسی بهتر، گزارش های مربوط به پیشنهادات، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های دانشگاه و توسعه و تعالی آن، گزارش های فعالیت دفتر نظارت و پیگیری های ویژه دبیرخانه، تجزیه و تحلیل گزارش حسابرسی موسسه مفید راهبر و... به صورت مبسوط در بیش از 8000 صفحه تهیه و در اختیار ریاست محترم هیأت مؤسس و امناء قرار گرفته است.

دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه دبیرخانه هیات موسس در سال 97 ، گفت: با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به ابلاغیه های رئیس هیات موسس و هیات امنا و اسناد بالادستی، نظارت کیفی و کمی دبیرخانه بر مبانی تخصصی فعالیت های دانشگاه در سال 97 ادامه خواهد داشت.

دکتر نوریان خاطرنشان کرد: نظارت و ارزیابی دبیرخانه بر مواضع اساسی و شفاف‌سازی سیستم‌ها، فرآیندهای اصلی دانشگاه شامل آموزش، پژوهش، فناوری، ممیزی مالی و اقتصادی، امور زیربنایی، مسائل عمرانی، ممیزی سرمایه های انسانی، امور فرهنگی و اجتماعی، امور دانشجویی، پزشکی و پیراپزشکی، امور بین‌الملل، برنامه‌ریزی راهبردی و کلان، آینده‌پژوهی و... تداوم خواهد یافت.

همچنین دکتر نوریان از رابطه صمیمانه آقای دکتر فرهاد رهبر ریاست محترم دانشگاه و همکارانشان و دبیرخانه هیات موسس تشکر و سپاسگزاری کردند و آن را طلیعه ای برای همکاری و انجام بهتر وظایف در راستای تعالی بخشی و ارتقای کیفی دانشگاه دانستند.

دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: برنامه دبیرخانه هیات موسس در سال 97 براساس ایجاد یکپارچگی و به صورت تلفیقی با تمرکز اصلی بر نظارت موثر و تعاملی ساماندهی شده است.

201

کد خبر: 932393

وب گردی

وب گردی