همایش بین المللی  پزشکی آکادمیک،  ارتقای آموزش پزشکی را عملی می کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ازاد اسلامی تهران گفت: همایش پزشکی آکادمیک، یک رویداد علمی است که در خصوص بیماری های عفونی، داخلی، مسمومیت ها و مشکلات نخاعی عصبی در آن بحث و تبادل نظر می شود و تعدادی از اساتید کشورهای غربی در آن شرکت می کنند.

دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: همایش پزشکی آکادمیک، یک رویداد علمی است که در خصوص بیماری های عفونی، داخلی، مسمومیت ها و مشکلات نخاعی عصبی در آن بحث و تبادل نظر می شود و تعدادی از اساتید کشورهای غربی در آن شرکت می کنند که این افراد نتایج تحقیقات و تجربیات خود را برای همکاران و دانشجویان ما بیان می کنند.

او افزود: در جریان برگزاری این همایش بین اساتید کشور ما و اساتید مدعو تبادل نظر خواهد شد و هم برای دانشجویان پزشکی یک دوره ی آموزشی تلقی می شود که دانشجویان پزشکی برای شرکت در این همایش تشویق شده اند که در همایش شرکت کنند و برای سهولت این امر، ثبت نام دانشجویان پزشکی در این همایش رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: علاوه بر سه روزی که همایش اصلی برگزار می شود روز سه شنبه یعنی فردا فقط به آموزش دانشجویان و رزیدنت ها می پردازیم که اساتید داخلی و خارجی در این دوره آموزشی حضور دارند.

دکتر ابطحی خاطر نشان کرد: این همایش یکی از اهداف و برنامه های ما یعنی ارتقای آموزش پزشکی را عملی می کند و امیدواریم با همکاری دانشجویان و اساتید خارج کشور بتوانیم این همایش ها را گسترش دهیم و این رویدادهای علمی وسعت ارتباطات بین المللی ما را توسعه خواهد داد.

او تصریح کرد: همه ی دانشجویان، دستیاران و همکاران پزشک مخاطبان این همایش هستند اما ثبت نام دانشجویان پزشکی در این همایش رایگان است و اساتید دانشگاه آزاد در حوزه ی پزشکی نیز، تخفیف 50 درصدی برای حضور در همایش در نظر گرفته می شود که ظرفیت پذیرش دوره ی آموزشی به اندازه ی تعداد صندلی سالن ها است که هنوز پر نشده اند که در کنار این سالن ها، اتاق های کارگاهی و عملی نیز در نظر گرفته شده است.

202

کد خبر: 932407

وب گردی

وب گردی