فردا؛ آغاز اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران

دبیر علمی اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران از حضور چهره های شناخته شده عرصه پزشکی دانشگاه های آکسفورد و کمبریج انگلستان در این همایش بین المللی خبر داد.

دکتر مجتبی زارعی در گفتگو باخبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز گفت: همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران از سوی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و با همکاری پژوهشکده علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه های آکسفورد و کمبریج از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: ۹ سخنران از دانشگاه های کمبریج و آکسفورد انگلستان در این همایش حضور دارند، از جمله رییسبخش داخلی دانشگاه آکسفورد و نویسندگان اصلی کتاب درسنامه پزشکی دانشگاه آکسفورد که در همه دنیا در دانشگاه های پزشکی تدریس می شود، رئیس بخش مغز و اعصاب دانشگاه آکسفورد و همه میهمانان حاضر در این همایش از چهره های شناخته شده پزشکی در جهان به همراه اساتید برجسته ی داخل کشور همچون دکتر عزیزی متخصص غدد می باشند و برطبق پیش بینی ما حدود 300 تا 400 دانشجو در این همایش شرکت خواهند نمود که تا امروز 350 نفر ثبت نام کرده اند.

دبیر علمی اولین همایش پزشکی آکادمیک ایران در ادامه خاطر نشان کرد: روز سه شنبه 28 فروردین ماه روز آموزشی برای دستیارها در رشته های داخلی است، این همایش 3 محور دارد و هر روز به یک محور اختصاص می یابد. از جمله بیماریهای عفونی و سم شناسی، بیماریهای غدد و متابولیسم که هرکدام از اینها در یک روز بحث م یشود و هدف اصلی از برپایی این همایش تاکید بیشتر بر فعالیتهای اکادمیکی است که شامل تحقیقات و آموزش وپژوهش پزشکی می شود.

مجتبی زارعی در پایان یادآورشد: زمان برگزاری همایش از 29 تا 31 فروردین ماه می باشد که این همایش در ۳ روز متوالی در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان برگزار خواهد شد و چون همایش بین المللی است به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و فقط در روزی که دوره آموزشی است برای دانشجوها بعضی از سخنرانی ها که توسط اساتید ایرانی انجام می شود به زبان فارسی خواهد بود اما خود همایش به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 932408

وب گردی

وب گردی