پورموسوی: تعطیلی لیگ کار فولاد را خراب کرد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: جلوتر از اهداف تعیین شده حرکت کردیم اما تعطیلات سال نو در عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت.

سیروس پورموسوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با افت فاحش فولاد و علت فاصله گرفتن از شرایط آرمانی پیش از آن گفت: از روز اول با مسوولان فولاد طی یک برنامه ریزی دوساله اهدافی را مشخص کرده بودیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که در همین سال نخست در آستانه رسیدن به آنها قرار داشتیم.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از آغاز نیم فصل دوم روی مسائل روحی و روانی بچه ها کار کردیم و تا حدود هم در این زمینه موفق بودیم البته در این بین برخی از افراد درست مانند زمانی که در استقلال خوزستان بودم قصد داشتند تیم را به حاشه ببرند اما موفق نشدند.

پورموسوی افزود: البته تعطیلی سال نو هم کمی روی عملکرد فولاد تاثیر منفی گذاشت اما با این حال موفق شدیم در برابر تیم خوب پارس جنوبی جم به یک تساوی دست پیدا کنیم و در برابر ذوب آهن که جزو آماده ترین تیم های حال حاضر فوتبال کشورمان محسوب می شود در حالیکه نیمی از بازی در شرایط بد جوی برگزار شد به تساوی رسیدیم. البته برای بازکردن دروازه ذوب آهن در نیمه دوم تلاش فراوانی کردیم اما در نهایت موفق نبودیم و رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای این فصل عملا برای ما به پایان رسید.

در برابر تیم خوب پارس جنوبی جم و ذوب آهن که یکی از بهترین تیم های حال حاضر کشورمان محسوب می شود بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم و با وجود اینکه نیمه اول این دیدار بیشتر تحت تاثیر شرایط جوی بد آن بازی بود و در نیمه دوم هم تلاش فراوانی برای گلزنی انجام دادیم اما در نهایت موفق نشدیم دروازه ذوب آهن را باز کنیم و عملا شانس گرفتن سهمیه برای ما پایان یافت.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با زمان بازگشایی ورزشگاه اختصاصی مدرن این تیم هم تشریح کرد: قرار بود آخرین بازی از این فصل را در این ورزشگاه انجام دهیم اما برای آماده سازی کامل آن به زمان بیشتری نیاز است و از ابتدای فصل آینده می توانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم.

606

606

کد خبر: 932436

وب گردی

وب گردی