سردار فضلی: جشن پیروزی و سقوط رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود

جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشن پیروزی و سقوط رژیم صهیونیستی را که بنا بر گفته نائب امام زمان حتما محقق می‌شود را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی فضلی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران با اشاره به عوامل موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر حضرت امام خمینی (ره) این بود که با تشکیل سپاه و بسیج از مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی ساختار و سازمان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امروز در سایه نگاه بلند حضرت امام توفیق پیدا کرده‌ایم از عناصر منطبق با آرمان‌ها و اهداف اسلامی و همچنین مجاهدت‌ها در مقابل مستکبرین پشتیبانی کنیم.

سردار فضلی گفت: امروز با همین دستاوردها است که دشمنان و همه کفار و مستکبرین دور هم جمع شده‌اند تا سپاه، بسیج و جبهه مقاومت اسلامی را شکست دهند.

وی تاکید کرد: یقین داریم در سایه اخلاص و اطاعت از ولی فقیه، حتما شکست مفتضحانه آمریکا و صهیونیست‌ها و هجمه‌ای که چند روز پیش به سوریه کردند را شاهد خواهیم بود و ان شاالله جشن پیروزی و سقوط رژیم صهیونیستی را که بنا بر گفته نائب امام زمان حتما محقق می‌شود را شاهد خواهیم بود.

302

کد خبر: 932439

وب گردی

وب گردی