برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در راستای تحقق حمایت از کالای ایرانی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از ارائه دستور العمل این واحد دانشگاهی مبنی بر خرید کالای ایرانی در واحد دامغان خبر داد.

دکتر نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های این واحد دانشگاهی در سال حمایت از کالای ایرانی گفت: در راستای بخشنامه ای که معاون مالی و اداری سازمان مرکزی در این باره ارایه داده بود دستورالعملی را به حوزه اداری و مالی و کمیسیون معاملات دانشگاه صادر کردیم که همه کالاهایی که خریداری می کنیم تولید داخل باشد.

وی افزود: در اواخر اردیبهشت ماه هم یک همایش عملیاتی و کاربردی در خصوص شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است با حضور نمایندگان مجلس در کمیسیون اقتصادی، تولید کنندگان و محققین علم اقتصاد خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در ادامه درباره برنامه های این واحد دانشگاهی در ماه مبارک رمضان برای دانشجویان خاطر نشان کرد: همانطور که معاونت فرهنگی بخشنامه صادر کرده اند تفسیر و قرائت سوره نور را انتخاب کرده اند که به بحث خانواده و حجاب و عفاف هم در این سوره تاکید شده است.

وی ادامه داد: قرار است تفسیر و قرائت سوره نور در طول سال بالاخص در طول ماه مبارک محور کار فعالیت های فرهنگی دانشگاه قرار گیرد، هم چنین کارهای فرهنگی که پیام های این سوره دارد و اجرا و عمل به این سوره که به طور ویژه در این مورد کار خواهد شد.

نعمتی تصریح کرد: در کنار تفسیر و قرائت سوره نور، بحث های فرهنگی دیگری هم مورد نظر است که معاونت فرهنگی یک برنامه عملیاتی خوبی را در اختیار ما قرار دهد و در ماه مبارک رمضان بتوانیم حداکثر استفاده را هم در بعد دانشجویان، هم در بعد اساتید و کارمندان داشته باشیم.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 932489

وب گردی

وب گردی