پرش فیل از روی الاغ!

با این که برگ های برنده دموکرات ها برای پیروزی در انتخابات میان دوره ای آمریکا بیشتر بوده اما نظرسنجی که توسط واشنگتن پست انجام گرفته نشان دهنده کاهش محبوبیت این حزب است.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، نظرسنجی که توسط واشنگتن پست انجام شده، نشان می دهد که احتمال پیروزی دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای آمریکا کمی کاهش یافته است.

با این که دموکرات ها دز شرایطی قرار داشته اند که احتمال پیروزی آن ها در انتخابات بیشتر بود، نتایج نظر سنجی واشنگتن پست نشان می دهد که این مرز باریک تر شده است.

این اتفاق یک هشدار برای این حزب است تا نسبت به این کم شدن فاصله با حزب رقیب خود با آگاهی بیشتری برخورد کنند.

نتایج نشان می دهد که فاصله میان حامیان دموکرات ها در مقابله با حامیان جمهوری خواهان در بین کاندیداتورهای سنا نیز کاهش یافته است.

در اوایل سال جدید محبوبیت ترامپ در بین طرفداران خود به میزان کمی رسید.

بعد از تیراندازی ها در مدرسه ایالت پارکلند، افراد شرکت کنندگان در نظرسنجی ها بر این عقیده بوده اند که همه کاندیداها باید رویکرد خود را در مورد مساله کنترل سلاح واضح بیان کنند.

این در حالی است که "فرانک لوتز" مشاور سیاسی و ناظر انتخاباتی آمریکایی، پیش‌بینی کرده بود که سیاست‌های اشتباه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ممکن است کنترل جمهوری خواهان بر کنگره و سنا را تحت تاثیر قرار دهد و موجب شکست آنها در انتخابات میان دوره ای 2018 شود.

کد خبر: 932517

وب گردی

وب گردی