نعمتی: به دلیل اوضاع نابسامان فدراسیون تیروکمان تصمیمی برای حضور در بازی‌های آسیایی نگرفته‌ام

بانوی تیراندازی با کمال معلول کشورمان گفت: به دلیل اوضاع نابسامان فدراسیون تیروکمان هنوز تصمیم خاصی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نگرفته‌ام.

به گزارش ایسکانیو ز، زهرا نعمتی در حاشیه نشست کمیسیون ورزشکاران و پس از دریافت جایزه بهترین کماندار معلول جهان در سال 2017 اظهار داشت: این جایزه با لطف و حمایت مردم برای من رقم خورده است. من جایزه‌های زیادی گرفته‌ام اما آن جایزه‌‌هایی که با رای مردم به من می‌رسد طعم دیگری دارد. باید از تلاش‌ها و حمایت‌های کمیته پارالمپیک هم تشکر کنم.

وی افزود: این جایزه متعلق به همه زنان و بانوان ورزشکار ایرانی هست. امیدوارم بانوان کشورم در سال‌های آینده بتوانند چنین جوایزی را کسب کنند.

قهرمان پارالمپیک 2016 ریو ادامه داد: برای یک ورزشکار ماندن در اوج سخت‌تر از کسب مدال است، خوشبختانه با حمایت‌های مردم و تلاش مسئولان چنین افتخاراتی به نام من رقم خورده و امیدوارم موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های آسیایی 2018 نیز شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: به دلیل اوضاع نابسامانی که فدراسیون تیراندازی با کمان دارد، تصمیم خاصی در این خصوص نگرفته‌ام، امیدوارم که شرایط این فدراسیون و رشته نیز بهتر شود.

602

کد خبر: 932528

وب گردی

وب گردی