بیرانوند: اسرائیل از شکست تروریست ها در منطقه عصبانی شده است

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی پس شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه، به شدت از پیروزی های جبهه مقاومت عصبانی شده است.

بهرام بیرانوند نماینده اسبق مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی T4 در سوریه اظهار داشت: به نظر بنده رژیم صهیونیستی پس شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه، به شدت از پیروزی های جبهه مقاومت عصبانی شده است.

وی افزود: به گفته دونالد ترامپ 7 تریلیون دلار هزینه شد تا داعش و گروه های تروریستی را در منطقه مستقر بکنند و امنیت منطقه را مختل بکنند؛ اما واقعیت امر این است که به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند.

بیرانوند ادامه داد: بیشترین امید رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار به منطقه غوطه شرقی در سوریه بود زیرا که غوطه شرقی جزئی از دمشق است و می توانستند به وسیله این منطقه هر لحظه دمشق مورد تهدید قرار دهند اما محور مقاومت در غوطه شرقی پیش روی های خوبی داشت و به طور کامل این منطقه را از چنگال تروریست ها آزاد کرد.

نماینده اسبق مجلس با بیان این که یکی از دلایل حمله اخیر به پایگاه T4 عصبانیت اسرائیل از شکست تروریست ها در غوطه شرقی است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اقدامات قبلی خود که منجر به خنثی شدن نقشه های دشمنان در منطقه شد لازم است پاسخ دندان شکن و در خوری به این رژیم غاصب بدهد منتها شکل این پاسخ را باید به نیروهای مستشاری حاضر در منطقه وا گذار کنیم.

302

کد خبر: 932615

وب گردی

وب گردی