کارگاه آشنایی با مفاهیم شبه اطلاعات و ضد اطلاعات با شرکت فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد

کارگاه سواد رسانه ای، شناسایی و رویارویی با شبه اطلاعات و ضد اطلاعات به همت کانون های فرهنگی و اجتماعی سرو امید و گفتمان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) در محل سالن آمفی تئاتر شهید مطهری (ره) برگزار گردید.


به گزارش ایسکانیوز، کارگاه سواد رسانه ای، شناسایی و رویارویی با شبه اطلاعات و ضد اطلاعات به همت کانون های سرو امید و گفتمان دانشجویی واحد اصفهان (خوراسگان) در تاریخ 21 فروردین ماه 1397 برگزار گردید و دانشجویان و کارکنان فعال فرهنگی با کلیات سواد رسانه ای، دسته بندی اخبار و اطلاعات و نیز روشهای شناسایی شبه اطلاعات و ضداطلاعات به طور تخصصی آشنا شدند.

در بخش اول کارگاه که با استقبال پرشور دانشجویان واحد اصفهان برگزار گردید، محمد جواد فرهنگ، مدرس کارگاه به تشریح مفاهیم پایه سواد رسانه ای از جمله تحلیل رسانه، ما و رسانه، تاثیر زمان در انتقال اخبار در جهان امروز و... پرداخت.

در بخش پایانی کارگاه نیز با ورود به حوزه تقسیم بندی انواع داده ها ادامه یافت و با تشریح تکنیک ها شبه اطلاعات و ضد اطلاعات و انثاع عملیات رسانه ای مربوطه به اتمام رسید.

گفتنی است در حاشیه این کارگاه از زحمات و تلاش های مستمر مهندس مهرزاد سلیمی دبیر کل اسبق کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) توسط دبیران کانون های فرهنگی دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

201

کد خبر: 932659

وب گردی

وب گردی