اختصاص بیش از ۷۰ ساعت برنامه تلویزیونی به مسابقات بین المللی قرآن 

مدیر شبکه قرآن ومعارف سیما  گفت: رویداد‌های  سی وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، با بیش از ۷۰ ساعت برنامه از  شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه دکتر محمد حسین محمدزاده دبیر شورای معارف سیما در گفت وگویی با اشاره به برنامه های رسانه ملی برای پوشش رسانه‌ای مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: باتوجه به ارتباط ما با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات بین المللی منشور جامعه رسانه‌ای در انعکاس مسابقات تهیه شده تا از حد اکثر ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه ها بهره برداری شود .
وی ادامه داد: در زمینه تبلیغات محیطی و شهری و فضای مجازی هم در قالب شش محور فعالیت صورت می گیرد ،بنابراین نگاه ما کاملا حالت تمرکز زدایی دارد و تلاش داریم پوشش رسانه‌ای ما معطوف به یک شبکه و یا یک رسانه نباشد. به همین منظور با تمام مدیران شبکه‌های سیما که می‌توانند به شکل موثر پوشش مسابقات را داشته باشند. هماهنگ شده و در این زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات هماهنگی ها ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به ویژه برنامه‌های سیما در پوشش مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود: ما در شبکه قرآن با ویژه برنامه «رصد» هر روز به اطلاع رسانی ویژه رویداد های مسابقات می‌پردازیم و دیگر شبکه‌های سیما نیز در خلال یک هفته برگزاری در بخش‌های مختلف با حضور کارشناسان قرآنی به تحلیل و بررسی قرائت و حفظ متسابقین خواهیم پرداخت.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: شبکه‌های سیما در طول یک هفته برگزاری مسابقات بیش از ۷۰ ساعت برنامه خواهند داشت که شبکه قرآن هر روز با ۸ ساعت برنامه و دیگر شبکه‌های سیما روزانه با ۲ تا ۳ ساعت برنامه به روی آنتن خواهند رفت.

705

کد خبر: 932668

وب گردی

وب گردی