مولایی: انگار نه انگار بهادری بود/ کاهش سهمیه المپیک برای ورزشکاران ایران، سم است/ بی مهری و بی توجهی مسئولان شهری و استانی، دلیل خداحافظی‌ام بود

وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: مصدومیت جزئی از خداحافظی‌ام بود اما به دلیل بی مهری و بی توجهی مسئولان شهری و استانی برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم.

بهادر مولایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد خداحافظی از دنیای قهرمانی وزنه برداری اظهار داشت: مصدومیت جزئی از این خداحافظی بود اما به دلیل بی مهری و بی توجهی مسئولان شهری و استانی برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم. مشکلی با فدراسیون وزنه برداری ندارم و این فدراسیون از من حمایت کرد ولی مسئولان شهری و استانی به من کم توجهی کردند و انگار نه انگار که بهادر مولایی، قهرمان جهانی وجود داشته است.

وی ادامه داد: با خداحافظی، جا را برای دیگر وزنه برداران جوان که رویای قهرمانی در سر دارند، باز می کنم. در حال حاضر پیگیر کار مربیگری در وزنه برداری هستم و چند جوان را تمرین می دهم که می توانند آینده خوبی داشته باشند.

در خصوص کاهش سهمیه های المپیکی ایران به 2 سهمیه به خاطر دوپینگ در گذشته گفت: کاهش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک 2020 توکیو بسیار سخت و دردناک است چرا که از همین حالا فشار روحی و روانی زیادی روی ورزشکاران ما ایجاد می شود. هم اکنون 5، 6 نفر مدعی کسب مدال در المپیک ژاپن هستند و کاهش سهمیه برای ما مثل سم خواهد بود که مجبور شویم تنها 2 نفر را اعزام کنیم.

مولایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان و وزارت ورزش و جوانان این مشکل حل شود تا بتوانیم مانند گذشته در بیشتر وزن ها مدعی کسب مدال در مهم ترین مسابقات ورزشی جهان باشیم.

604

کد خبر: 932693

وب گردی

وب گردی