انقلاب برانکو در ترکیب سرخپوشان/ پرسپولیس لیگ هجدهم در حال شکل گیری

با نگاهی به ترکیب شب گذشته پرسپولیس متوجه تغییرات گسترده آن نسبت به ابتدای فصل می شویم، تغییراتی که به صورت تدریجی انجام شد و نتایج خوبی را هم برای شاگردان برانکو در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پیروزی شب گذشته پرسپولیس در برابر السد حاوی یک نکته مهم بود و آن هم انقلاب تدریجی برانکو در ترکیب و ساختار تیمی پرسپولیس است؛ جاییکه این تیم بدون چند ستاره تاثیرگذار سه فصل اخیرش موفق به کسب پیروزی در برابر یکی از پرستاره ترین تیم های غرب آسیا شد.

تغییرات رفته رفته برانکو هرچند انتقادات فراوانی را برای او در پی داشت اما نتایج این تیم نشان می دهد که همچنان با موفقیت برای سرخپوشان همراه بوده است. شاگردان برانکو در بازی شب گذشته درحالی موفق به کسب پبروزی در برابر تیم پرستاره السد شد که نسبت به ابتدای فصل مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، محسن ربیع خواه و حتی بشار رسن را در ترکیب اصلی خود نداشت و به جای آنها از بازیکنانی چون صادق محرمی، سیامک نعمتی و احمد نوراللهی استفاده کرد و البته با جابه جایی هایی که در پست چند بازیکن ایجاد کرد خلا آن بازیکنان را به خوبی پر کرد.

به نظر می رسد با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان، برانکو برنامه های خاصی را برای آغاز فصل آینده لیگ برتر تدارک دیده است تا برخلاف تراکتورسازی با کمترین آسیب لیگ را آغاز کند.

606

کد خبر: 932711

وب گردی

وب گردی