رجلی: بهرام رادان، باهوش و آماده است/ حاشیه‌ها زمان بی‌باک زیاد بود/ عسگری، ثبات را به تیم ملی آورد

قهرمان طلایی تکواندو ایران در آسیا گفت: حاشیه ها در زمان مهدی بی باک (سرمربی پیشین تیم ملی) بسیار زیاد بود و این مربی نمی توانست کار حرفه ای خود را به درستی انجام دهد

کوروش رجلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم ملی تکواندو پیش از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: حاشیه ها در زمان مهدی بی باک (سرمربی پیشین تیم ملی) بسیار زیاد بود و این مربی نمی توانست کار حرفه ای خود را به درستی انجام دهد اما با آمدن فریبرز عسگری، حاشیه ها از بین رفت و شاهد ثبات در تیم ملی تکواندو هستیم.

وی ادامه داد: از اولین نشانه های این ثبات می توان به قهرمانی تیم نوجوانان ایران در مسابقات جهانی اشاره کرد که نشان دهنده قدرت تکواندو ماست. حضور فریبرز عسگری در تیم ملی را بسیار مثبت می بینم چرا که تجربه زیادی دارد و از المپیک 1992 بارسلون در تیم ملی حضور داشته است.

تصریح کرد: تکواندو، ورزش المپیکی است و در دنیا سرمایه گذاری های زیادی روی آن صورت گرفته است که این موضوع، کار را برای ورزشکاران ما سخت می کند ولی در جامعه تکواندو ایران، جوانان عالی و با استعداد زیادی داریم که اگر روی آنها به خوبی کار کنیم، می توانیم افتخارات گذشته خود را دوباره تکرار کنیم.

درباره فیلم سینمایی «سونامی» که در آن بهرام رادان نقش یک تکواندوکا را بازی می کند، گفت: در حال حاضر مشغول آموزش و تمرین تکواندو به بهرام رادان هستم. او فردی بسیار باهوش و زیرک است و توصیه های ورزشی را به خوبی درک می کند. رادان از نظر بدنی بسیار آماده است و به خوبی تمرینات خود را دنبال می کند. امیدوارم این فیلم مانند فیلم «صفر تا سکو» خواهران ووشوکار منصوریان، فیلم ارزشمند و با کیفیتی شود چرا که ترکیبی از هنر و ورزش است.

602

کد خبر: 932726

وب گردی

وب گردی