طوفان یزد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد با اشاره به طوفان شن روز گذشته در یزد گفت: این طوفان در مناطق مختلف استان، ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز، احمد دهقان اظهار داشت: طوفان عصر و شب گذشته در یزد، در بسیاری از مناطق استان شدت بالایی داشت و به دلایل مختلف سبب مصدومیت جمعی از هم‌استانی‌ها شد.

وی با بیان اینکه یک مورد ریزش آوار در بافق اتفاق افتاد، افزود: دو کارگر در این حادثه دچار آسیب شدند که هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند اما حال عمومی آنها خوب است.

دهقان خاطرنشان کرد: برخی دیگر از مصدومان به دلیل واژگونی خودرو یا اجسام، عدم دید مناسب در جاده و بروز تصادف و ... دچار حادثه شدند که درمان آنها به صورت سرپایی انجام و ترخیص شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد بیان کرد: تعدادی از هم‌استانی‌ها نیز به دلیل مشکلات تنفسی توسط اورژانس راهی بیمارستان‌ها شدند که خدمات درمانی به این افراد نیز به صورت سرپایی ارائه شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز دو کارگر در شهرستان بافق، همه مصدومان طوفان عصر و شب گذشته ترخیص شده اند.

دهقان به افراد مسن، اطفال، زنان باردار و بیماران قلبی و عروقی و دارای مشکلات تنفسی توصیه کرد: تا زمان عادی شدن وضعیت هوا از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در منزل نیز به دلیل نفوذ گرد و غبار، موارد لازم را رعایت کنند.

منبع: مهر

901

کد خبر: 932752

وب گردی

وب گردی