کی روش تفنگ پرسپولیس را بی فشنگ کرد/ آقای گل برمی گردد؟!

علی علیپور پس از جدایی مهدی طارمی به خوبی توانست جای او را در ترکیب پرسپولیس پر کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از جدایی مهدی طارمی از جمع سرخ پوشان کمتر کسی فکر می کرد علی علیپور بتواند جای خالی آقای گل دو فصل را پر کند؛ اما این بازیکن جوان و با انگیزه موفق شد با گلزنی های متداومش اول پرسپولیس را قهرمان کند، سپس عنوان آقای گلی را به نام خود ثبت کند.

علی علیپور با یه ثمر رساندن 18 گل در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ برتر در فهرست برترین گلزنان است و مرتضی تبریزی با 13 گل زده تنها حریف او به حساب می آید. با توجه به زمان باقی مانده بعید است تبریزی بتواند به علیپور برسد؛ البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. علیپور پرسپولیسی ها عملکرد فوق العاده ای بود داشته و همه برای حضور او در تیم ملی لحظه شماری می کردند. با دعوت کی روش از علیپور درخشش وی نیز فروکش کرد!

ابتدا دعوت و سپس خط خوردن علیپور از لیست تیم ملی؛ انگیزه را در این بازیکن از بین برد. مهاجم جوان پرسپولیس چندگل اخیر خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و موقعیت های زیادی را از دست داده است. او در دیدارهای اخیر نیز دوندگی و طراوت همیشگی را نداشته و پرسپولیس باز هم از کی روش و تیم ملی متضرر شده است.

601

کد خبر: 932759

وب گردی

وب گردی