بازدید چهره های ورزشی از غرفه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای

چهره های ورزشی از غرفه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در ششمین دوره همایش اسپورت اکورد بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛ کریستین کارمبئو ستاره مشهور فوتبال فرانسه که مشاور توسعه فوتبال است و با باشگاه ها و فدراسیون های مختلفی همکاری دارد، به غرفه فدراسیون بین المللی آمد و با این ورزش آشنا شد.

وی پس از آشنایی با فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، گفت: از ایران علی دایی، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی را می شناسم. حالا این ورزش هم در لیست موضوعاتی است که از ایران می دانم.

کارمبئو اظهار امیدواری کرد که ورزش زورخانه ای بتواند در جهان توسعه یافته و به جایگاه مطلوبی برسد.

نایب رئیس فدراسیون جهانی ووشو: ورزشهای زورخانه ای جذاب و جالب توجه است

آنتونی گو در بازدید ظهر خود از غرفه فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی عنوان کرد: این ورزش جذابیت هایی دارد که می تواند برای مردم قابل توجه باشد و بتواند زمینه گسترش آن را فراهم کند. وی ادامه داد: موسیقی زنده و جذاب، گوناگونی حرکات و تنوع بالا و ... موضوعاتی هستند که می تواند به ورزشهای زورخانه ای کمک قابل توجهی کند.

آنتونی گو در پایان بازدید از فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی هدیه ای به رسم یادبود از سوی فدراسیون جهانی ووشو اهدا کرد.

رئیس فدراسیون جهانی اسکی روی آب: ورزش زورخانه ای ظرفیت جهانی شدن را دارد

پاتریک مارتین بعد از ظهر امروز به غرفه فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی آمد و با این ورزش آشنا شد. وی که نایب رئیس کمیته ملی المپیک فرانسه نیز هست، عنوان کرد: تا به حال از ورزش زورخانه ای چیزی نشنیده بودم؛ اما واقعا شگفت زده شدم.

مارتین متذکر شد: به نظرم این ورزش ظرفیت جهانی شدن را دارد و می توان در فرانسه نیز اقدامات جالبی انجام داد. واقعا ورزش زورخانه جالب و قابل توجه است.

602

کد خبر: 932851

وب گردی

وب گردی