جذب اعضای هیأت علمی پژوهشی برای بخش پزشکی / تدوین منشور اخلاقی پژوهش های پزشکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید نسبت به جذب اعضای هیأت علمی پژوهشی برای بخش پزشکی اقدام کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه جلسات خود با معاونان و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی برنامه های عملیاتی سال 97 با دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه و مدیران کل این حوزه دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر فرهاد رهبر در این جلسه با تأکید بر اینکه باید نسبت به جذب اعضای هیأت علمی پژوهشی برای بخش پزشکی اقدام کنیم، گفت: خوشبختانه این موضوع در پیش‌نویس آیین‌نامه جذب اعضای هیأت علمی پژوهشی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه براساس سیاست های جدید این دانشگاه، برنامه های عملیاتی باید تبدیل به شاخص های کمی و کیفی و مستند شود، اظهار داشت: طرح ها و برنامه ها باید با توجه به سرمایه های انسانی، امکانات و اولویت ها اجرا شوند.

وی بر تدوین منشور اخلاقی پژوهش های پزشکی تأکید کرد و افزود: در کنار منشور اخلاقی، باید دارای سیستم های نظارتی نیز باشیم. فرآیندها باید به نحوی کوتاه و اصلاح شود تا کارها سریع‌تر و سهل‌تر انجام شود.

دکتر فرهاد رهبر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه تمامی معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید برنامه‌های خود را براساس زمان بندی‌های اعلام‌ شده پیش ببرند، بر اجرای برنامه‌های دانشگاه مطابق با جدول زمان بندی ارائه‌ شده تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار داشت: برنامه‌های عملیاتی معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید جامع، کامل و با در نظر گرفتن تمامی استراتژی‌های این دانشگاه تهیه، تدوین و در زمان‌بندی ارائه شده، اجرایی شود.

201

کد خبر: 932875

وب گردی

وب گردی