صفری: شبکه هیسپان تی وی رقبای جدی دارد

مدیر وب سایت شبکه هیسپان تی وی، گفت: تمام سیاست ها و برنامه ریزی های ما برای بهبود وضعیت شبکه های اجتماعی و آن هم برای بهتر دیده شدن، انجام می شود.

مهدی صفری مدیر وبسایت شبکه هیسپان تی وی در گفت و با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، اظهار کرد: اوایل سال 1389 وب سایت هیسپان به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرد و زمستان همان سال به صورت رسمی شبکه هیسپان شروع به کار کرد.

وی در خصوص تغییر و تحولاتی که در وب سایت هیسپان به مرور زمان اتفاق افتاده، گفت: نسخه وب سایتی که در حال حاضر مشاهده می کنید، نسخه ای است که بعد از سه بار تغییرات اساسی و رفع محدودیت های موجود به این شکل درآمده است.

این مدیر فرهنگی ادامه داد: در ابتدا موضوع وب سایت، با آن نگاه فنی و تکنیکال آن خیلی مد نظر مدیران شبکه نبود تا اینکه ما با تحریم هایی جدی مواجه شدیم و آن موقع اهمیت وب سایت، فضای مجازی و نفوذ شبکه های مجازی برای همگان مشخص شد و اینکه سرمایه گذاری در این راه می تواند چه مزیت هایی برای ما به همراه داشته باشد.

مدیر وبسایت شبکه هیسپان تی وی گفت: از ژانویه 2015 به بعد دسترسی های ما رنگ تازه ای به خود گرفت. قبل تر به دلیل کندی بیش از حد سایت، مخاطبان زیادی با ما همراه نبودند. رنکینگ وب سایت ما در «الکسا» و قبل از ژانویه 2015 حدود 300 هزار بود ولی بعد از فعالیت های جدید ما در وب سایت توانستیم این عدد را به زیر 20 هزار ارتقا دهیم و الان می توانم ادعا کنم که که سایت ما از نظر فنی و تکنیکی یکی از بهترین های دنیاست.

صفری با اشاره به آمار بازدید مخاطبان شبکه های فعال هیسپان در فضای مجازی، یادآورشد: در حال حاضر یوتیوب ما ماهانه حدود 6 میلیون بار بازدید دارد. حدود 3 میلیون دقیقه ویدئوهای در فیسبوک دیده شده و برای ویدئوهای ما در یوتیوب این عدد به 50 میلیون دقیقه می رسد.

وی افزود: همیشه در صدر بازدیدکنندگان شبکه های مجازی هیسپان قرار دارند؛ افرادی از ایالات متحده، مکزیک و اسپانیا سه کشور نخست پربازدیدهای هیسپان هستند و نکته قابل تامل اینکه بر اساس آمار ما 71 درصد مخاطبان ما از طریق گوشی های موبایل خود خبرهای ما را رصد می کنند و این بار دیگر بر اهمیت شبکه های مجازی و سلیقه مخاطبان اشاره دارد.

مدیر وبسایت شبکه هیسپان تی وی منطقه خاورمیانه، اتفاقات و تحولات آن را یکی از موضوعاتی عنوان کرد که برای مخاطبان هیسپان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گفت: به خاطر استقبال مخاطبین ما در شبکه های مجازی از تحولات خاورمیانه، ما هم اخبار و موضوعات این منطقه را با نگاه ویژه تری در شبکه های اجتماعی خود منعکس می کنیم.

صفری خاطرنشان کرد: در گذشته اطلاعات و آمار ما از علایق مخاطببین خود دقیق و به روز نبود ولی در حال حاظر ما ماهانه با ارائه به روز ترین آمار و اطلاعات از رفتار مخاطبین و علایق آنها در انتخاب موضوعات مختلفی که در برنامه ها وجود دارد، از کامنت ها و ایمیل هایی که برای ما ارسال می کنند و از برآورد همه آنها می توانیم در نهایت به برنامه ریزی راهبردی شبکه کمک به سزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم تبلیغات در رقابت با سایت های شبکه های رقیب، گفت: تمام سیاست ها و برنامه ریزی های ما برای بهبود وضعیت شبکه های اجتماعی و آن هم برای بهتر دیده شدن، انجام شده است و نتیجه آن هم ارتقای رنکینگ و بازخوردی است که از مخاطبان خود دریافت کرده ایم اما برای بهبود کار خود باید به طور جدی به موضوع تبلیغات بها دهیم تا از رقبای خود در این زمینه عقب نمانیم.

503

کد خبر: 932883

وب گردی

وب گردی