به برکت نیروهای مسلح و ارتش ایران لنگرگاه امنیت منطقه ای و جهانی شده است

استاندار کرمان گفت: اگر نزدیک به 40 سال ایران لنگرگاه امنیت منطقه ای و جهانی شده به برکت فداکاری نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسکانیوز، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز 29 فروردین ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در کرمان با بیان اینکه ارتش موجبات سربلندی و سرافرازی ایران را فراهم کرد، افزود: هدف از برگزاری مراسم امروز قدردانی از ارتشیان و به یاد آوردن دفاع از کشور است.

وی افزود: هدف این است که به مردم بگوییم باید از سربلندی کشور دفاع کنیم و به یاد بیاوریم که ارتش و نیروهای مسلح ما برای امنیت کشور این کار را انجام می دهند و امروز روز قدردانی از ارتش است که در هشت سال دفاع مقدس همراه با سپاه، بسیج مردمی و نیروهای مسلح دفاع و فداکاری کرد.

رزم حسینی تصریح کرد: اگر نزدیک به 40 سال ایران لنگرگاه امنیت منطقه ای و جهانی شده به برکت فداکاری نیروهای مسلح است.

وی بیان کرد: ارتش در هشت سال دفاع مقدس تدبیر خوبی انجام داد و موفق شد آموزه ها و دانسته های خود را در این صحنه عملیاتی کند و اگر امروز با وجود آشوب های منطقه ای، در مرزهای ما امنیت پایداری وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران مرکز امنیت پایدار در منطقه است، به برکت نیروهای مسلح و ارتش است و ما فداکاری های ارتش را ارج می نهیم.

رییس شورای تامین استان کرمان گفت: ارتش ما ارتشی ولایی و تابع ولی فقیه است که فرماندهی کل قوا، مجتهدی مسلم و آگاه در عرصه نظامی است.

وی افزود: کرمان در حوزه امنیت در سال گذشته جزو استان های برتر کشور شد و نزدیک به 700 جلسه شورای تامین در سطح استان برگزار شده است.

رزم حسینی تصریح کرد: شورای تامین استان یک شورای متخصص، همدل و با تجربه است و موفق شد در حوزه امنیت با همه آسیب هایی که در اطراف ما بعضا مشاهده می شود، استان برتر امنیتی در کشور بشود.

وی بیان کرد: در پدافند غیرعامل نیز کرمان، استان برتر شده و این مسئله نشان از ظرفیت های کادر اداری استان و شورای تامین است و از همه نیروهای مسلح و به ویژه ارتش که موجبات امنیت را فراهم کرده اند تشکر می کنیم.

استاندار کرمان گفت: اگر همه مراسم و اجتماعات در استان به خوبی و بدون حادثه انجام می شود، به برکت تدابیر اعضای شورای تامین به ویژه فرمانده ارتش است.

وی با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری های ارتش باشیم، افزود: ارتش در بحران ها نیز کمک کرده و در سیل سال گذشته در جازموریان، مهندسی ارتش به مردم گرفتار در سیل کمک کرد.


در این مراسم که با حضور مسوولان، فرمادهان نظامی و انتظامی و مردم برگزار شد، یگان های مختلف نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

900/900

کد خبر: 932983

وب گردی

وب گردی