ارتش از پیش از انقلاب با مردم همراه بود و همبستگی‌اش را با مردم اعلام کرد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام (ره) در ابتدای انقلاب تهدید دشمنان درمورد ارتش را به فرصت تبدیل کرد، گفت: ارتش ما از ابتدا در دامان انقلاب بود و از قبل از انقلاب همبستگی خود را با مردم اعلام کرد با انقلاب همراه بود و در مقابل ملت نایستاد.

به گزارش خرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 29 فروردین 97 )با تبریک روز ارتش گفت: 29 فروردین 58 که درست در چنین روزی (چهارشنبه) بود و در زمانی که هنوز دو ماه از پیروزی انقلاب گذشته بود دشمنان در فکر توطئه و از هم پاشیدن ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند که حضرت امام با هوشیاری و آ‌گاهی تهدیدی را که دشمنان ایجاد کرده بودند به فرصت تبدیل کرد و ارتش را به دامان انقلاب بازگرداند.

وی ادامه داد: البته ارتشی‌ها در دامن انقلاب بودند ارتش جمهوری اسلامی در مقابل ملت نایستاد، ا رتش جمهوری اسلامی همبستگی خود را با مردم انقلابی از قبل از انقلاب اعلام کرد و با انقلاب همراه بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند در حقیقت ارتش دژ محکم برای مردم در مقابل تجاوزات است،‌ ارتش زینت دین و آبرو و سبل امن برای یک جامعه است و یک جامعه بدون نظام و ارتش برایش امکان پایداری وجود ندارد.

پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: ما به ارتش خودمان افتخار می‌کنیم و آرزوی توفیق برای آنها داریم و وظیفه خودمان می‌دانیم تا در مجلس شورای اسلامی مشکلات و نگرانی‌های آنان را در رابطه با مسائلی که به آن گرفتارند پیگیری کنیم و به آنها کمک کنیم.

302

کد خبر: 932994

وب گردی

وب گردی