برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در اردیبشهت ماه

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با شروع سال جدید، برنامه‌ریزی های لازم برای توانبخشی در حوزه های مختلف در اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، گفت: ازجمله برنامه های ویژه در اوایل اردیبهشت سال جاری، برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در آموزش عالی کشور است.

نصیرزاده با بیان اینکه این نخبگان از آموزش عالی کشور از جمله وزارت علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می شوند، اظهار داشت: خوشبختانه بیشترین افراد نخبه دانشگاهی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه آموزشی جامعه ایثارگری توانسته در بخش های علمی ترازهای خوبی پیدا کرده و در جمع نخبگان کشوری حائز توجه و رتبه علمی شود.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز جانباز در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این مراسم در اوایل اردیبهشت ماه با حضور رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تجلیل از جانبازان و پاسداران در دانشگاه برگزار خواهد شد.

نصیرزاده افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و نشست مدیران، روسای ادارات و کارشناسان مسئول شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری از دیگر برنامه های اداره کل امور شاهد و ایثارگران خواهد بود.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تمام تلاش ما در سال جدید این است که در حوزه آموزش، اساتید و کارکنان برنامه های لازم برای ایثارگران را تقویت کنیم تا بتوانیم ادای تکلیف خود به جامعه ایثارگری را انجام دهیم. همچنین خدمات لازم بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و دیگر قوانین موجود به جامعه هدف که در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت هستند، ارائه خواهد شد.

دکتر نصیرزاده با بیان اینکه اداره کل امور شاهد و ایثارگران از توان بسیار بالا و اجرای ماموریت های ویژه و کیفیت‌بخشی به ارائه خدمات آموزشی و خدمات به اساتید و کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر برخوردار است، از تمامی واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی خواست در جهت خدمت‌رسانی مناسب به خانواده ایثارگران، اجرای برنامه های فرهنگی، گسترش توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به یادمان های شهدا، تقویت ساختار پاسخگویی و... را در رأس امور خود قرار دهند تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در سال 97 در جمع آموزش عالی کشور بدرخشد و نمونه‌ای از اجرای صحیح برنامه های ایثارگری باشد.

201

کد خبر: 933010

وب گردی

وب گردی