واکنش مربی و سرمربی خاتم اردکان به تصمیم کی‌روشیِ کولاکوویچ

مربی و سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان به تصمیم سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه والیبال بانک سرمایه پس از 3 سال منحل شد و مدیران فدراسیون را به تکاپو واداشت تا جانشینی برای قهرمان لیگ برتر ایران در جام باشگاه های آسیا پیدا کنند. در نهایت قرار بر این شد خاتم اردکان، نایب قهرمان لیگ به آسیا اعزام شود اما امروز (چهارشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی به سبک کارلوس کی‌روش، همتایش در تیم ملی فوتبال ایران قصد ندارد بازیکنان ملی پوش خاتم اردکان را در اختیار باشگاه شان قرار دهد و نماینده ایران باید بدون ملی پوشانش در معتبرترین تورنمنت باشگاهی والیبال قاره کهن شرکت کند.

عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در این باره به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان و اعضای هیأت مدیره، جلسه‌ای با احمد ضیایی (رئیس فدراسیون والیبال) داشتند و در کلیات کار به جمع‌بندی رسیده‌اند و تنها جزئیات باقی مانده که در جلسه هفته آینده مشخص خواهد شد که آیا 3، 4 بازیکن اصلی ما که در خدمت تیم ملی هستند را برای مسابقات جام باشگاه های آسیا به ما می دهند یا خیر.

وی ادامه داد: هدف ما تعامل با فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی (ایگور کولاکوویچ) است و می خواهیم نماینده سربلند و پر افتخاری مانند ادوار گذشته در آسیا برای ایران باشیم و بتوانیم با قهرمانی به فکر کسب سهمیه باشگاه های جهان باشیم. دیدگاه ضیایی، ملی است و من مطمئنم با جلسه ای که داریم، این مشکل برطرف می شود.

محمدرضا سالک اردکانی، مربی تیم والیبال خاتم اردکان نیز در این باره به ایسکانیوز، گفت: اگر فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی امکان حضور چند بازیکن ما در مسابقات جام باشگاه های آسیا را ندادند، سعی می کنیم از بازیکنان جایگزین لیگ برتری استفاده کنیم اما منتظر جلسه فنی با ضیایی می مانیم تا نتیجه نهایی مشخص شود.

604

کد خبر: 933022

وب گردی

وب گردی