سیاسی‌کاری در کشور پدر مردم را درآورده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور دیگر حزب چپ و راست وجود ندارد بلکه این فقر و غنا است که در جامعه حکم‌فرما شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در جریان بررسی طرح اصلاح مواد یک و 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در موافقت با آن اظهارداشت: در کشور چپ و راستی دیگر وجود ندارد بلکه این فقر و غنا است که بر جامعه حاکم شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص احزاب گفت: رهبر هم اشاره کردند که انقلابی باشید. اصول یک جریان سالم هم این است که به صورت رایگان و مفتی برای مردم کار کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اگر یک انجمن رسماً کار کند قطعاً نظارتی هم پشت آن وجود دارد که اگر این حزب خلافی انجام دهد ما طبق قانون باید بر آن نظارت داشته باشیم.

کامران ادامه داد: بنابراین اگر در ایران و استان‌های آن یک واحد صنفی، سیاسی و یا اقتصادی اضافه شد اشکالی بر آن وارد نیست. در این بین این سوال مطرح است که چرا برخی احزاب و صنف‌ها خراب در می‌آیند؟ چون سیاسی کار می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاسی‌کاری در کشور پدر مردم را در آورده است، گفت: همه شعار دفاع از نظام را سر می‌دهیم اما بسیاری از کارهایمان ایراد دارد لذا نکته مهم در این میان این است که یاران هم‌خط انتخاب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اگر نگران این هستیم که یک قانون یا انجمن فعالیت کند نباید آن را در قالب مخالفت تحمیل کنیم چرا که مردم به آن در این صورت بی‌اعتمادند و در صورت فعالیت احزاب عملیات سیاسی هم در کشور جا می‌افتد.

کامران در خاتمه عنوان کرد که بی‌قانونی در کشور خود مشکل ایجاد می‌کند لذا هرچه این احزاب را ساماندهی کنیم برای کشور بهتر است و برای انجمن‌های مختلف صنفی هم تعیین تکلیف می‌شود.

304

کد خبر: 933043

وب گردی

وب گردی