پیام تبریک سردار جلالی به مناسبت روز ارتش

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت روز ارتش با صدور پیامی ضمن پاسداشت مقام و ایثارگری‌های نیروهای ارتش این روز را به همه ارتشیان تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است: ۲۹ فروردین ماه، تداعی گر حریت و آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر وهمیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا «یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید»، فرصتی مغتنم در تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های نیروهای جان‌ برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران است که تنها در سال‌های جنگ تحمیلی با تقدیم ۴۵ هزار شهید، دشمنان این مرزوبوم را در دستیابی به اهداف شوم خویش ناکام گذاردند.

بر کسی پوشیده نیست که اگر امروز قدرت های بزرگ و مزدورانشان در منطقه نمی توانند چشم طمع و نگاه خیانت آمیز به خاک جمهوری اسلامی ایران و منافع آن داشته باشند به دلیل وجود ارتش قدرتمند، سپاه قوی و بسیج مردمی است که در سایه صلابت رهبری و تدبیر دولت جمهوری اسلامی ایران به حفاظت از دستاوردها و آرمان های مردم ایران می پردازد.

بی‌شک "حمایت از کالای ایرانی" که با رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری در راس برنامه‌ها و سرلوحه کارها قرار گرفته، مستلزم امنیت اقتصادی است و اساس امنیت اقتصادی مرهون مجاهدت نیروهای مسلح است که شهامت و جسارت تعدی و تجاوز به کشور را از دشمنان گرفته‌اند و محیطی پایدار و باثبات برای فعالیت و جهاد اقتصادی فراهم آورده‌اند. اگر چه عواملی چون ثبات قوانین و مقررات، استفاده از ابزارهای نظارتی و عملکرد دستگاه‌های قضایی در ایجاد امنیت اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما در این میان امنیت مرزها و ثبات سیاسی از اهمیتی حیاتی و اساسی برخوردار است.

ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت‌های بزرگ‌مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

304

کد خبر: 933118

وب گردی

وب گردی