اسپالتی: ایکاردی نباید از این وضعیت خوشحال باشد

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر معتقد است ایکاردی با وجود عملکرد خوب در دیدار شب گذشته مقابل کالیاری و گلزنی در این دیدار، نباید خوشحال باشد.

به گزارش ایسکانیوز، ایکاردی عملکرد بسیار خوبی در دیدار شب گذشته داشت و توانست بیست و پنجمین گل فصلش را به ثمر رسانده تا امیدهای اینتر برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ زنده شود. با این حال، اسپالتی معتقد است که ایکاردی نباید از این شرایط خوشحال باشد و باید برای وضعیتی بهتر بجنگد.

او گفت:" فکر می‌کنم بازیکنی مثل او نباید خوشحال باشد. درست است که 25 گل به ثمر رسانده و او در حال بازگشت به روند خوبش است. هر کسی که بگوید ایکاردی باید در خط حمله بایستد و گلزنی کند، به او ضربه می‌زند زیرا اگر او به تیمش کمک کند، دو برابر گلزنی خواهد کرد. اگر تنها در خط حمله بایستد، گرفتن او راحت تر خواهد بود. اگر به دفاع برگردد، موقعیت ایجاد خواهد کرد."

ایکاردی سپس به تمجید از کاراموا 19 ساله پرداخت و گفت:" او بازیکن خیلی خوبی است و وقتی کارش را شروع می‌کند، شما را در گرد و غبار تنها می‌گذارد! بازیکنی بسیار خلاق است و همکاری خوبی با هم تیمی‌هایش دارد ولی نباید بد عادت شود. می‌دانم هواداران او را دوست دارند ولی این موضوع باید به او کمک کند تا بازیکن بهتری شود."

606

کد خبر: 933137

وب گردی

وب گردی